NOMBOR WAJIB ADA !

9:00 AM

NOMBOR WAJIB ADA !


NOMBOR WAJIB ADA !


Assalamualaikum. Holla ~

Ni antara nombor-nombor yang perlu dihubungi sekiranya berlaku kecemasan. Save lah nombor-nombor yang penting tu. Jangan jadi macam aku hari tu, dah nak berak baru nak koreng lubang. *pepatah orang dedolu* 

Nasib baik abah ada untuk jadi penyelamat.





You Might Also Like

6 comments

  1. Ahahaa tak pernah terfikir pun nak save semua no ni :')

    ReplyDelete
  2. Samalah kita, bila dah berak baru nak korek lubang. Hee tak senonoh betul. Hak3..
    Nasib baiklah waktu tu, ada peronda datang lalu. Kalau tak naya dok betulkan kereta tengah-tengah panas cenggituh.

    ReplyDelete
  3. Bila dah save nombor penting... make sure... bateri henpon pon sentiasa ada.. he he he...

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored