PEMENANG MY FIRST BIRTHDAY GIVEAWAY BY MIAMORZAFIRAH

10:26 PM

PEMENANG MY FIRST BIRTHDAY GIVEAWAY BY MIAMORZAFIRAH


PEMENANG MY FIRST BIRTHDAY GIVEAWAY BY MIAMORZAFIRAH


Assalamualaikum. Holla ~

Maaf semua sebab tak sempat nak blogwalking. Ni pun baru balik dari menunaikan tanggungjawab, tapi sebab dah janji hari ni, so, kenala buatkan.

Sebelum tu, check la dulu penyertaan anda no berapa ye. Boleh tengok kat SINI.

Seperti yang dijanjikan, hadiah adalah seperti berikut.

Pemenang tempat pertama 
Topup RM10
Pemenang tempat kedua
Bloglist sampai hujung bulan October
Pemenang tempat ketiga
Key chain Padang, Indonesia


And the lucky number are....

 Pertama
Kedua (1)

Kedua (2)

Ketiga


Mesti hairan kan kenapa tempat kedua ada dua, (1) dan (2). Sebabnya, tempat kedua (1) adalah salah seorang dari Familia Projek Blogger Utara yang memang dah ada dalam bloglist. So, nanti aku kena fikirkan hadiah yang lain untuk  tempat kedua (1). Oleh yang demikian, aku paksa sekali lagi Random.org bekerja dan Random.org telah memilih tempat kedua (2). So, tempat kedua (2) bakal dimasukkan kedalam blosglist sampai hujung bulan Oktober. 

Untuk tempat kedua (2), aku dah masukkan kedalam Bloglist Jom Singgah. Rerajinlah singgah ye. Tempat pertama nanti email kan no telefon, rangkaian telekomunikasi, dan nama anda ke zafitah1910@gmail.com. Tempat ketiga, nanti emailkan nama, alamat, dan no telefon ye.

Tahniah semua ! Yang tak berjaya, boleh cuba lagi akan datang. Janjiku padamu, nanti SN blogwalking kat semua peserta ye. *pinky promise*

You Might Also Like

17 comments

  1. Alahhh, sipi sipi je nak menang. Hahahaa

    Tahniah yer para pemenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe.. tak pe.. next time try lagi ea

      Delete
  2. Replies
    1. Next time try lagi hokey.. Thank you join..

      Delete
  3. tahniah semua, kalau buat lagi giveaway ni, saya nak taja lah boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa... boleh2.. nanti kalau ada lagi, SN bgtau CSHS ye..

      Delete
  4. huhu..akak terlepas. Happy birthday Firah!

    ReplyDelete
  5. Eh...akak menang ek?
    Alhamdulillah...x sangkanya

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...tahniah pd pemenang yg lain

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored