RM1 ? TAK PERCAYALAH !

9:03 AM

Assalamualaikum. Holla ~


Kedai makanan dan minuman dengan harga RM 1.00 kini mula dibuka. Serius ni ! Kenapa tak percaya pulak ? Sebab GST ? Sebab harga barang dah mahal ? Okey ! Kalau tak percaya, tengok ni.




Dah percaya ? Kalau dah, dan nak rasai keenakkan makanan dan minuman yang berharga RM 1.00 ni, silalah berkunjung ke Sungai Dua. Kedai ni berada di belakang Masjid Al-Amin.

Waktu operasi pulak dari jam 7.30 pagi sehinggalah ke jam 1.00 tengah hari.  Ada pelbagai menu menarik seperti, roti Everest.

Menggunakan pick up line, Kegembiraan anda adalah hiburan kami, dan jualan kasih sayang, mesti membuatkan anda bersenang hati. ^_^

You Might Also Like

6 comments

  1. Memang murah sungguh tu SN..
    Menu pun pelbagai..
    Sungai Dua kat mana..
    Kedah atau Negeri Sembilan

    ReplyDelete
  2. saya respek betul orang yang berniaga sambil bersedekah ni.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah masih ada lagi peniaga yang bermurah hati nak jual dgn harga murah

    ReplyDelete
  4. Semoga amkin murah rezeki peniaga nie.. Aamiin..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored