SEMBANG GEGURL.:. VITAMIN C SERUM (VCS) by ANNONA

9:08 AM

SEMBANG GEGURL.:. VITAMIN C SERUM (VCS) by ANNONA


SEMBANG GEGURL.:. VITAMIN C SERUM (VCS) by ANNONA


Assalamulaikum. Holla ~

Great days ! 

Recently ada banyak jenis serum yang terdapat di pasaran dengan pelbagai fungsi, salah satunya ialah Vitamin C Serum (VCS) by Annona. Ni bukan sebarang serum tau, ini ialah serum Vitamin C. Siapa tak tahu kebaikkan Vitamin C kan. Kalau tak tahu, haish ! Anda memang seorang yang tak pentingkan kecantikkan luaran dan dalaman. Siap ada yang amek suntikan Vitamin C macam artis &^%$(. *tak baik gosip*

Ada banyak kebaikkan Vitamin C Serum by Annona ni antaranya ialah untuk melembap dan menganjalkan kulit, memperbaikit tisu kulit, memudarkan kesan pigmentasi kulit, mengurangkan jeragat, mengecilkan liang pori terbuka dan memudarkan kesan parut.


delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera


Faktor persekitaraan sekarang banyak membuatkan kulit kita kelihatan kusam dan tidak bermaya disamping masalah-masalah lain seperti penggunaan produk yang mengandungi kimia yang tinggi. Dengan penggunan yang konsisten, Vitamin C Serum by Annona ni dapat membantu untuk memperbaiki struktur kulit bermasalah serta mampu menghasilkan kesan yang tampak berbeza dalam masa 2 minggu.

Dengan kekuatan 10x Vitamin C, serum ini mengandungi ekstrak sitrus berpotensi tinggi, asid hyaluronik, gluthatione, pati buah delima, ekstrak daun saxifraga, ekstrak akar skullcap dan ekstrak akar peony. Atas sebab inilah. Vitamin C Serum by Annona ni dapat memperbaiki struktur kulit dengan cepat dan effisien.

Buahan sitrus umum diketahui kaya dengan Vitamin C, tidak kurang jugak dengan buah delima. Buah delima mempunyai kandungan Vitamin C yang agak tinggi, maka tak hairanlah kalau buah delima digunakan sebagai salah satu kandungan dalam serum ni. Selain daripada buah delima, kandungan yang lain jugak mempunyai kahsiat yang tidak kurang hebatnya. Hyaluronik pula bertindak untuk melembabkan kulit. Jadi, jangan risau, Vitamin C Serum by Annona bukan sahaja memperbaiki tisu kulit, malah ia memlembabkan kulit.

Jangan risau ! Vitamin C Serum by Annona tidak melekit dan mudah meresap. Formula water based membuatkan ia mudah diserap namun masih mempunyai kelikatan yang tinggi.


Vitamin C Serum by Annona ni jugak mempunyai kelulusan KKM, maka ia adalah selamat untuk penggunaan seharian. Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai Vitamin C Serum by Annona ni boleh terus WhatsApp ke 010-8424243.

Sekitar Majlis Perasmian Vitamin C Serum (VCS) by Annona

Pada hari Ahad yang lepas, 27-November-2016, bertempat di Ixora Hotel, Seberang Perai, VCS by Annona telah dirasmikan dengan gilang gemilangnya. Sebanyak 1000 unit VCS telah berjaya dijual sebelum pelancarannya. Hebat kan  VCS ni? Rata-rata yang telah mencuba VCS sangat berpuas hati dengan kesannya dalam memperbaiki tisu kulit. Kulit pun menjadi semakin lembut dan cerah.


delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera
COO merangkap husband Puan Onny

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera
CEO VCS, Puan Onny

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera
Surprise birthday cake untuk Puan Onny - Happy belated birthday Puan Onny

So, tak payah lagi risau pasal parut jerawat, jeragat, liang pori yang besar, kulit yang kusam, kesan pigmentasi serta masalah kulit yang lain. VCS ada penyelesaiannya. Yang penting, kena rajin !


delima, mengecilkan liang pori, hilangkan pigmentasi, pudarkan parut, petua hilangkan parut, produk yang berkesan, kkm, lulus, selamat, produk bumiputera

Nah ! Belanja sekeping selfie dengan Puan Onny dan Kak Sha. Cantik bebenor kulit Puan Onny. 

Untuk keterangan lanjut, atau nak berhubung dengan rakan niaga VCS yang berhampiran, boleh rujuk senarai dibawah. Bolehlah contact derang untuk dapatkan VCS itupun kalau nak kulit cantik dan sihat macam aku Puan Onny. ☺


RAKAN NIAGA VCS
1. Norhasniza Othman
FB : Norhasniza Othman
Lokasi/daerah: N.sembilan/jempol
No telefon: 0193926266

2. Nor Hafizah Ismail
FB: Pija Jijah
Lokasi: Shah Alam/Klang
No telefon: 017-5007560

3. Azrul Fhairuoz
FB: Azrul Fhairuoz
Lokasi : Meru/setia alam
No telefon : 013 343 3004


4. Habibah Yaakob
FB: Bib M Nasir / Galeri Addeen
Lokasi/Daerah : Bandar Klang / Pasar Jawa Klang / UKM Bangi
No telefon : 0125080250

5. Haslina bt. Umar
FB: Haslina Umar
Lokasi/daerah: Kulim/Bukit Mertajam
No telefon: 0174487812


6. Isnani Yusof
FB: Isnani Yusof
Lokasi: Bertam, Kepala Batas, Penang.
No telefon: 019-346 1626

7. Salasiyah Hassim
FB Page: http://bit.ly/2fIzfiO 
Lokasi/Daerah : Setapak/W.maju , Bangsar , Ampang 
No telefon : +60192665704


8. Nor'ashikin Alias
FB: Nor'ashikin Alias
Lokasi/daerah: Maran/Pahang
No telefon: 016-9363356

9. Aida Shakilla Khairuddin
FB: Aida Shakilla
Lokasi/daerah: Putrajaya
No telefon: 0122547282


10. Shuhaili Lop
FB: Suhaili Lop
Lokasi/daerah: Rawang
No telefon: 0125010180

11. Nafisah Pa'wan
FB: Fisha Qistine
Lokasi/daerah : bukit tinggi klang/ mont kiara/ segambut/sri hartamas/ bangsar south
No telefon: 01123871067


12. Nor Surayya Abd Rahim
FB: norsurayya@gmail.com
Lokasi/daerah : Pulau Pinang / Kepala Batas / Sungai Petani
No telefon: 019 5770339

13.  Haslinda Hamidon 
FB: Lynda Hamidon
Lokasi/daerah : Pulau Pinang /Bayan Lepas/BayanBaru/Balik Pulau
No telefon: 0164348374


14.  Juairna (arejue aj)
FB: Are'jue-aj Samat
Lokasi / daerah : ampang/ muZium negara/ angaksapuri kl/ 
No telefon : 010 2542448

15. Zubaiti Mastura Zubir
FB : Zubaiti Zubir
Lokasi/daerah: Puchong/Sbg Jaya & Sepang
No telefon: 016-2121669


16. Norbaitei Halim
FB : Norbaitei Halim
Lokasi/daerah: Permatang Pauh,Bukit Mertajam & Sg.Petani
No telefon: 017-7799120

17. Siti Hayati Hj Salamat
FB : Pustaka Hati
Lokasi/daerah: Brunei Darussalam
No telefon: 6738667267


18.  Nurazreen Abd Rahman
FB: Nurazreen Abd Rahman
Lokasi: Sungai Petani, Alor Setar,Penang
No telefon: 0134078424



19. Muhammad Azizulhakim bin Azizam
FB: muhammad azizulhakim
Lokasi: gerik perak pokok sena kedah
No telefon: 0135919369

20. Farhana Ahmad
FB: Hanna Ahmad
Lokasi: Seri Kembangan, Puncak Jalil, Bandar Kinrara, Bukit Jalil, Ampang Point, KLCC
No telefon: 012-330 8267


21. Ariffa Ahmad
FB: Ariffa Ahmad / Jus Annona Perak
Lokasi: Ipoh, Perak
No telefon: 0195780044

22. Raja Farah Faizura Raja Shahruddin
FB: Farah Raja Shahruddin
Lokasi: Bangi, Kajang, Putrajaya
No.Tel: 016-6602673


23.  Rosmina Ibrahim
FB: Rosmina Ibrahim
Lokasi: Taman petaling, johor bahru, johor
No tel: 0132985441

24. Anisah Saari
FB : Anisah Hj Saari
Page : Goldrich Network
Lokasi/daerah: Besut, Terengganu
No telefon: 0129818494





25.  Ariz'za Jainal Abidin
FB: Emme Risz
Lokasi/daerah : Selayang/ Batu Caves/ Gombak/ Setapak/ Hulu Langat
No telefon: 010-5151582

26. Norsyema Hani Mahad Noor
FB: Syema MN
Lokasi: Sungai Petani
No telefon: 0124071439

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored