WORDLESS WEDNESDAY #67 .:. KNOWING THIS, WON'T REGRET

3:30 PM

WORDLESS WEDNESDAY #67  .:. KNOWING THIS, WON'T REGRET


WORDLESS WEDNESDAY #67  .:. KNOWING THIS, WON'T REGRET


Bawak kereta, dah tahu. Bila nak tukar wiper pun dah tahu. Tapi, tahu tak kegunaan lorong di lebuh raya ? Kalau ada 4 lane, boleh sesuka hati gunalah  ea ? 

Salah ! Meh tengok ni.. Semoga kita menjadi pemandu yang berhemah. Bukan kita sahaja yang selamat, orang lain pun selamat jugak. 



You Might Also Like

10 comments

  1. kann..jgn main redah je tampo kang haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. kalau lah boleh bagi semua rakyat Malaysia tengok ni.. lagibest

      Delete
  2. Jangan guna lorong kecemasan terutama waktu jem, nanti kena saman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. ada jugak yang begau still guna...

      Delete
  3. Susah nak jumpa orang ikut lorong2 ni sekarang ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah.. semua main taram je... geram je kadang

      Delete
  4. kadang ada yang sengaja taknak paham

    ReplyDelete
  5. masalahnya yg lalu kt lrg kecemasan bukan ambulans tp kenderaan lain!! grrrr...geram sggh esp time jammed!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kan anies.. yang palin seronok yang jenis amek kesempatan ikut blkang ambulans... grrrr

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored