HADIAH MENARIK DARI PRINTCIOUS.MY SEMPENA HARI TERSAYANG

9:19 AM

Assalamualaikum. Holla ~


Bulan February acapkali di kaitkan dengan hari untuk yang tersayang. Yang tersayang bukan saja merujuk kepada cinta hati partner in crime, soul mate, bae or etc. Yang tersayang jugak merujuk kepada family and friends.

Sempena dengan datangnya February 2017 ni, Printcious.my sedang mengadakan promosi untuk personalized gifts untuk diberikan kepada yang tersayang.

Aku pun turut tidak mahu melepaskan peluang ni untuk memberikan hadiah kepada yang tersayang. Moga dengan hadiah yang menarik daripada Printcious.my ni mengeratkan lagi kasih sayang antara kami.



Boleh pilih penerima anda. Maybe pada hari yang sama, birthday yang tersayang, so boleh pilih birthday.

Sebab banyak sangat pilihan, aku sampai confuse nak pilih ape. Ada t-shirt, mug, bantal, phone cover, tiles, mouse pad, puzzles dan canvas. Sebab terlampau banyak sangat pilihan, dan kalau ikut hati, rasa nak je semua, aku telah memilih bantal comel ni.



Korang boleh pilih warna bantal yang anda nak, boleh tambah additional text macam yang aku buat tu dan boleh jugak tukar gambar background tu kalau nak.

Aku memilih warna merah sebab merah nampak lebih garang dan berani, begitulah hendaknya dalam hubungan kami. Aku suka bantal ni, tebal, boleh buat bantal peluk. Heeee... Te amo pulak dipilih sempena dengan nama blog ni, miamorzafirah ~

Setelah berpuas hati dengan design yang telah dipilih, tanpa melengahkan masa aku terus "add to cart". Dan setelah menggunakan voucher yang diberikan, aku cuma perlu bayar RM 34.30 untuk bantal yang comel ni.

Printcious jugak menawarkan promosi Purchase with purchase. Korang hanya perlu spend RM 80.00 untuk menikmati promosi ni. 

Sekarang aku hanya perlu menunggu untuk bantal comel ni sampai ke tangan tuan punya, kira macam suprise lah ! Tak sabar nak tengok reaksi Si Dia apabila menerima bantal yang comel ni.

Apa lagi yang korang tunggu ? Jom la customized hadiah anda jugak untuk diberikan kepada yang tersayang. Gunalah perkhidmatan Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart sebagai medium untuk menggembirakan yang tersayang.


You Might Also Like

3 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored