SEMBANG GEGURL .:. SABUN JERAWAT HITAM

10:21 AM

SEMBANG GEGURL .:. SABUN JERAWAT HITAM


Assalamualaikum. Holla ~

Lama tak sembang ala-ala gegurl kan. So, hari ni nak review lagi satu produk yang aku rasa cam best. Produk Malaysian dan diyakini keberkesanannya.

Masalah jerawat memang tak boleh lari dari kalangan wanita, perempuan, gadis dan seantero dengannya. Masalah jerawat ni boleh terjadi oleh pelbagai sebab musabab antaranya penggunaan kosmetik yang tidak sesuai dengan kulit, masalah hormon, stress, tekanan dan makanan pun apa kurangnya.

Dah pelbagai produk telah digunakan tapi, masih ditahap yang sama. Jerawat tak susut pun, parut pulak makin banyak. Haih !! Mesti rasa down kan. Yelah ! Sebagai perempuan, muka adalah satu aset terpenting. Ye ke ? Bagi kebanyakkan perempuan lah..


Kalau dah tak tahu nak guna produk apa, try lah Sabun Jerawat Hitam ni. Kita hanya mencuba, mana tahu Sabun Jerawat Hiam ni sesuai dengan kulit kita kan. Sebab rata-rata pengguna yang menggunakan Sabun Jerawat Hitam ni, mesti repeat order punya lah.


sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,


Aku pun mengalami masalah yang sama, terutamanya kalau nak datang bulan, tak pun tidur dengan muka yang tidak dibersihkan setelah seharian melakukan aktiviti diluar. Confirm esoknya, ada seketul dua hadiah. 

Tapi, setelah menggunakan Sabun Jerawat Hitam, aku perasan jerawat mula mengecut, kuncup dan terus tak jadi nak naik. Gila tak suka ??? Mesti lah rasa nak loncat-loncat ja..

Selain untuk jerawat, Sabun Jerawat Hitam ni jugak berfungsi sebagai mengahlang [ertu,buhan jerawat, mencerahkan kulit dan menyamaratkan rona kulit, memperbaiki sel kulit yang rosak, menghilangkan jeragat, menambah pasara kolagen dalam kulit supaya kelihatan muda, anti kedut dan menajdikan kulit lebih halus dan gebu.



sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,


Hitam bukan sebarang hitam tau ! Hitam yang baik untuk kulit. Hitam kan menawan. Ehehe

Ni antara testimoni pengguna. Ada yang kesan dia nampak seawal hari ke 5, ini semua bergantung kepada jenis kulit jugak. Tak semua kulit sama ye.


sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,

sabun jerawat hitam, cara mengatasi masalah, punca jerawat, produk untuk jerawat, berkesan, jeragat, mengecilkan liang pori, kolagen, anti kedut, hormon, pemakanan yang menyebabkan jerawat,


Kalau korang ada masalah yang sama, pening dah pikio dan guna produk apa untuk mengurangkan jerawat, try lah menggunakan Sabun Jerawat Hitam. Tak salah mencuba, mana tahu ianya sesuai untuk korang. Kan ! Tak guna, macam mana nak tahu keberkesanannya.

Untuk sebarang pertanyaan atau pun order, bolehlah hubungi, 012-3956461 (Zafirah). Sendiri guna, sendiri jual sebab puas hati dengan kesannya.

You Might Also Like

4 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored