SEMBANG GEGURL .:. ZEETA SERUM MAWAR

10:11 AM

SEMBANG GEGURL .:. ZEETA SERUM MAWAR


SEMBANG GEGURL .:. ZEETA SERUM MAWAR


Assalamualaikum. Holla ~

Aku teringin nak cari serum muka yang jenis spray. Senang nak pakai, senang nak bawak, kalau dah pakai make up, tapi terlupa nak pakai serum pun masih boleh gunakkannya lagi. Cari punya cari, jumpalah Zeeta Serum Mawar ni.

Memula ingatkan Serum Mawar ni bau mawar dia light je, macam kebanyakkan produk yang lain. Tapi, ternyata aku salah. Bau mawar dia memang refreshing sangat. Pure rose ! Suka sangat dengan bau dia yang wangi. 

Serum Mawar daripada Zeeta

Serum Mawar daripada Zeeta ni menggunakan pati kelopak bunga mawar, vitamin C dan E tau. 

zeeta, serum mawar, anti aging, serum spray, cara hilangkan jerawat, serum jerawat, serum anti penuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak, cara hilangkan jerawat, serum mawar zeeta, produk keluaran zeeta, kelebihan mawar, spray muka terbaik, cara segarkan muka dengan cepat, petua menghilangkan mengantuk di pejabat, produk menghilangkan mengantuk, zeeta official, mawar


Antara kelebihan Serum Mawar ni ialah :

1) Mempunyai Vitamin C,E dan A serta zat Omega 3 dan 6
2) Mengecilkan liang pori wajah
3) Mengekalkan kesegaran kulit dan menganjalkan
4) Menjadikan kulit lebih gebu
5) Menjadikan solekan lebih tahan lama dan menyerlah
6) Terapi minda dan terapi stress
7) Menghilangkan mengantuk
8) Melegakan selesema dan resdung

Banyakkan kelebihan Serum Mawar ni. Dah tentulah 2,3, dan 4 tu yang paling aku suka. Siapa tak suka kalau kulit kelihatan cantik kan.

Selain daripada itu, Serum Mawar ni jugak dapat menyembuhkan luka dengan cepat, mengecut dan menghilangkan jerawat, memberi kesegaran serta merta dan mempunyai getaran aura mawar. Untuk kesan yang menakjubkan, semburlah dengan kerap.


zeeta, serum mawar, anti aging, serum spray, cara hilangkan jerawat, serum jerawat, serum anti penuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak, cara hilangkan jerawat, serum mawar zeeta, produk keluaran zeeta, kelebihan mawar, spray muka terbaik, cara segarkan muka dengan cepat, petua menghilangkan mengantuk di pejabat, produk menghilangkan mengantuk, zeeta official, mawar

zeeta, serum mawar, anti aging, serum spray, cara hilangkan jerawat, serum jerawat, serum anti penuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak, cara hilangkan jerawat, serum mawar zeeta, produk keluaran zeeta, kelebihan mawar, spray muka terbaik, cara segarkan muka dengan cepat, petua menghilangkan mengantuk di pejabat, produk menghilangkan mengantuk, zeeta official, mawar

Disebabkan penggunaan pati kelopak mawar, spray muka ni adalah salah satu spray muka yang terbaik disamping dan dapat menghilangkan mengantuk. Saiz yang comel ni dapat dibawa ke pejabat dengan mudah dan dapat digunakan dengan ketika mengantuk.

Spray muka ni jugak sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah kulit yang berminyak kerana ia dihasilkan menggunakan kelopak mawar jadi ia tidak memudaratkan kulit. Dan yang paling best, ia adalah serum anti penuaan.

Cara penggunan

Hanya perlu menyemburkan Serum Mawar ni mengikut kekerapan yang dikehendaki. Dengan botol bersaiz 70ml, Serum Mawar ni berharga RM 20 (SM) dan RM  25 (SS) dan tambahan kos penghantaran RM 6. Serum Mawar Zeeta adalah serum yang terbaik pada harga yang murah.

Serum Mawar ni disarankan untuk disimpan pada suhu bilik atau suhu sejuk sahaja supaya mengekalkan kesegarannya.

Testimoni

Dah ramai dah yang menggunakan Serum Mawar ni dan sangat berpuas hati dengan kesannya. Tengok sajalah testimonial pengguna Serum Mawar ni.


zeeta, serum mawar, anti aging, serum spray, cara hilangkan jerawat, serum jerawat, serum anti penuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak, cara hilangkan jerawat, serum mawar zeeta, produk keluaran zeeta, kelebihan mawar, spray muka terbaik, cara segarkan muka dengan cepat, petua menghilangkan mengantuk di pejabat, produk menghilangkan mengantuk, zeeta official, mawar

zeeta, serum mawar, anti aging, serum spray, cara hilangkan jerawat, serum jerawat, serum anti penuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak, cara hilangkan jerawat, serum mawar zeeta, produk keluaran zeeta, kelebihan mawar, spray muka terbaik, cara segarkan muka dengan cepat, petua menghilangkan mengantuk di pejabat, produk menghilangkan mengantuk, zeeta official, mawar

zeeta, serum mawar, anti aging, serum spray, cara hilangkan jerawat, serum jerawat, serum anti penuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak, cara hilangkan jerawat, serum mawar zeeta, produk keluaran zeeta, kelebihan mawar, spray muka terbaik, cara segarkan muka dengan cepat, petua menghilangkan mengantuk di pejabat, produk menghilangkan mengantuk, zeeta official, mawar


Pembelian

Untuk pembelian, anda boleh Whatsapp terus ke nombor 019-220 9069 atau 013 330 8583. Anda jugak boleh komen atau PM di laman media sosial Zeeta seperti dibawah.

Instagram: @zeetaofficial
Website: www.zeeta.com.my

#zeetamagisaura
#zeetanista
#mawarista




You Might Also Like

4 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored