TOOKAR , ANG POW RAYA

2:39 PM

Assalamualaikum. Holla ~


Orang kata, time festive ni sesuai sangat nak beli kereta. Ada banyak diskaun dan free gift. Aku pun perasan jugak dengan kenyataan yang satu ni. Time festive, mesti diskaun banyak sangat, free gift pun banyak jugak. Untung tau beli time festive ni.

Colleague aku yang berbangsa Cina pernah bagi tau, dia cakap kalau Chinese, beli kereta time CNY memang ada ong. Kenapa ada ong pulak ? Sebab, dia seumpama membeli baju baru ketika CNY. Membawa tuah dan kemewahan yang baru.

Previosly, kalau nak beli kereta, mesti buat survey dulu dekat branch mana yang offer the best price with variety of gifts. Tak pun, survey dekat internet. Tapi, itu boleh jadi sangat meletihkan, nak compile dari web A, web B and so on.

Dengan adanya Tookar, proses untuk membeli kereta menjadi lebih mudah. What ? Tookar ? Apa tu ? Okey.. Meh sini nak share pasal Tookar ni. 

Tookar adalah medium baru dalam proses membeli kereta. Ia adalah sebuah laman web yang membantu pengguna serta memberikan penjimatan minimum sebanyak RM1000.




Proses untuk membeli kereta dengan menggunakan perkhidmatan Tookar, adalah sangat mudah dan senang. Anda tak perlu ke lokasi kejadian, cuma menggunakan online di mana sahaja anda berada.

Bagaimana untuk membeli kereta dengan menggunakan Tookar ni ? Boleh ikut langkah mudah dibawah:

1. Sila ke laman web Tookar.
2. Login dengan no hp atau akaun facebook.
3. Pilih jenama kereta yang menjadi idaman hati.
4. Pilih warna idaman kalbu serta spesifikasi-spesifikasi yang menjadi pilihan.
5. Pilih tawaran terbaik yang diberikan.
6. Bersedia buat tempahan.
7. Tunggu panggilan dari penjual.



Mudah kan ?

tookar


Kalau rasa kurang yakin, tengoklah testimoni dari pengguna Tookar. Jadilah salah seorang daripada pengguna yang bijak, gunalah Tookar sebagai medium untuk memudahkan urusan seharian anda.




Promosi dilanjutkan sehingga pertengahan Februari 2017. Gunakan kod  booking code promo ni SL1E8PC2.

Cepat ! Jangan lepaskan peluang ni, dapatkan deal yang terbaik di Tookar. Maklumat lanjut, singgahlah ke Tookar.

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored