MENGENAL PRODUK HALAL

9:19 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Isu halal ni dah lama kan ? Ada naik turun, pasang surut, timbul tenggelam and so on. Hari ni nak kongsi bagaimana untuk mengenal logo halal yang dikeluarkan oleh kerajaan Malaysia. Dah tahu tu, kongsi lah jugak dengan orang lain supaya semua dapat manfaat bersama.

Apa yang kita makan, akan menjadi darah daging kita dan seterusnya zuriat kita. Jadi, marilah kita bersama memastikannya...





Pelabagai logo halal terdapat dipasaran dan ada diantaranya sangat mengelirukan. Berhati-hatilah ye.

You Might Also Like

5 comments

  1. aida memang da hadam kan logo jakim ni dlm kepala.
    moga tak terkeliru...

    ReplyDelete
  2. ya logo nih ada macam-macam jenis kat pasaran.. tersalah tengok silap-silap memang terbeli barangan yang tidak halal..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored