SIAPA KIM JONG NAM

9:12 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Peminat K-pop pastinya mengenali siapa Kim Jong Nam. Eh ! Takkan la tak kenal, satu Malaysia dah kenal siapa Kim Jong Nam sekarang. Sepantas The Flash, Kim Jong Nam telah menjadi bualan malah sentiasa memenuhi dada-dada akhbar.

Yang first time ternampak, terdengar, terbaca, tersibuk mesti tertanya-taya siapakah gerangan Si Kim Jong Nam ni kan ? Nak kata aku kenal rapat sangat dengan Si Kim Jong Nam ni, idaklah jugak. Tapi, sebagai seorang rakyat Malaysia yang prihatin, maka aku pun telah membuat sedikit kajian.

Kes pembunuhan Kim Jong Nam menjadi viral kerana ia ada kaitan dengan politik di Korea Selatan. Kim Jong Nam jugak telah dibunuh di Malaysia, dan video kelibat Kim Jong Nam di KLIA2 jugak telah menjadi viral.



Jadi, siapakah sebenarnya Kim Jong Nam ni ? Mengapa Kim Jong Nam dibunuh di Malaysia ? Kenapa Malaysia? Kalau dulu, boleh dengan senang hatinya mengatakan Malaysia ni selamat, tapi kini tidak lagi. Lepas satu, satu kejadiam pembunuhan berlaku disini.

Ni ada sedikit info / susur galur kes Kim Jomg Nam ni. Kat mana pun koramg berada, berhati-hati ye. Semoga kita sentiasa dibawah lindunganNya.


Kim jong nam, siapa pembunuh kim jong nam, mengapa kim jong nam menjadi viral, kisah politik, korea utara, klia2, pembunuhan di klia2, adakah Malaysia selamat, sejauh mana selamatnya malaysia,

You Might Also Like

9 comments

  1. Replies
    1. retis korea jugak.. retis lepas dah tak da

      Delete
  2. sebab kes dia lah..segala manusia yang kerja media sibuk ke hulu ke hilir.akak 'ter'follow sebab dah kerja pun dengan suratkhabar.Apa pun, semoga Malaysia selamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. akak kena tempias nye kan... nanti bolehlah shaer sikit rentetan Kim Jong Nam ni

      Delete
    2. haha..cannot dear.nanti kena tangkap polis *serius ni*

      Delete
  3. kenapa laa x bunuh kat tempat lain...huh

    ReplyDelete
  4. Bukan adik beradik Kim Jong Gang kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kim Jong Gang tu adik ipau dia tak jadik.. ngeh2

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored