WORDLESS WEDNESDAY #71 .:. FAKTA PENDERMA DARAH

8:38 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Anda penderma darah ? Dah tahu ke apa yang patut anda tahu tentang penderma darah ni ? Kalau tak tahu, meh tengok ni.



Jangan jadi macam aku, lepas bekam tak sampai 3 bulan terus derma darah. Sudahnya, lepas menderma, melelong kepala padahal sebelum-sebelum tu elok je.

You Might Also Like

16 comments

  1. teringin nk derma darah tp tak pernah berkesempatan..

    ReplyDelete
  2. hi hi...
    tq for sharing ni.
    kekadang nampak mcm simple kan?
    kalau tak bebetul tahu info gini, membawa kepada x sihat plak ekk...
    tq for sharing ekk.

    ReplyDelete
  3. Ju xlayak mderma darah, darah xcukup hahaha

    ReplyDelete
  4. nk derma tp sy ni penakut darah ;-|

    ReplyDelete
  5. tak mampu nak derma sebab tak cukup syarat..

    ReplyDelete
  6. sy x prnh derma darah. niat nak menderma, tapi time nak derma tu ada ja halangan

    ReplyDelete
  7. sy tak pernah derma darah lg. teringin jgk tp ada rasa takut. hehe

    ReplyDelete
  8. Pernah derma darah setakat ni 3 kali sahaja. sekali tu dia reject sebab tidur tak cukup haha. singgah sini sambil follow ya. jemput melawat blog saya :)

    http://anothersyed.blogspot.my

    ReplyDelete
  9. dl rajin gak menderma. tp sejak badan dah makin kembang ni rasa lain lak..

    ReplyDelete
  10. Salam kenal. Done follow sini.
    Pernah juga derma darah beberapa kali dulu.

    ReplyDelete
  11. Siqah tak derma darah lagi tahun ni. Nanti nak pergi :)

    ReplyDelete
  12. tak pernah ada peluang nak derma darah. BMI tak cantik

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored