Harga Minyak Minggu April (WW16)

9:30 AM

Assalamualaikum. Holla ~

MZ rasa minggu sebelum ni MZ tak sempat nak update harga minyak yang baru. Tapi masa tu tak syok pun, harga minyak naik tinggi oooo...

Untuk keesokkan harinya eh hari ni lah.. harga minyak adalah seperti berikut:

RON 95- RM 2.27 (+ RM 0.03)
RON 97 - RM 2.54 (+ RM 0.02)
Diesel - RM 2.21 (+ RM 0.05)

Untuk minggu ni, harga minyak turun ye.. boleh start isi dah ini, sebelum hujung minggu berakhir, sila pastikan tank minyak anda penuh ye.

Tadi, MZ isi lah jugak sebab minyak dah tinggal 1 bar, padahal dalam hati geram je sebab nak tunggu jam 12. Haihhhh



*maaf info salah sebelum ni*

You Might Also Like

4 comments

  1. Alaaaaaa semalam dah isi minyak dah hmmm. banyak juga turun tu.

    ReplyDelete
  2. minyak lepas setiap minggu naik turun, redha jela..

    ReplyDelete
  3. Khamis nie tak tahulah naik ke turun..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored