Harga Minyak Minggu May (WW19)

9:39 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Rasanya dah lama M tak kongsikan harga minyak semasa. So, dikesempatan ini, MZ nak kongsikan harga minyak pada minggu ini yang bermula pda hari ni, Khamis, 11-May-2017.




Kot mana pun kita sebagai pengguna, tetap akan menggunakan minyak, cumanya MZ kongsikan ni agar mudah bagi mereka yang mengisi minyak dengan menggunakan liter macam MZ. Senang nak buat calculation.

Macam mana pulak harga minyak pada minggu depan.. ? Sabor je lah labuuuu ~~~

You Might Also Like

7 comments

  1. Alhamdulillah.. dia turun sepuluh sen..
    Sha pun isi pakai liter.. So senanglah kalau ada table nie..

    ReplyDelete
  2. Terpaksa layankan jela harga minyak ni. Naik dan turun camne pun, masih nak kena isi minyak jugak. Huhu

    ReplyDelete
  3. Redo jer lah Zaf.. nak tak nak kena pakai jugak minyak..huhuhu

    ReplyDelete
  4. time harga turun isi penuh..hehe.tapi kadang2 x perasan pun, takpun lupa

    ReplyDelete
  5. jap turun jap naik.. minyak ni pening dah kita

    ReplyDelete
  6. redha saja... kalau tak isi mcm mana nk gerak

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored