HARGA MINYAK MINGGU KETIGA JUNE

9:34 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Dah masuk penghujung bulan June dah, dan tak lama lagi Ramadhan bakal meninggalkan kita ? Apa unlock achievement hampa ? Berjaya tak naik setapak or bertapak-tapak anak tangga ? Alhamdulillah. Mudah-mudahan kita sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayangNya.

Macam biasalah, bila harga minyak berubah, kebiasaannya MZ akan update kat sini untuk memudahkan semua. In sha allah, bila kita mudahkan kerja orang, Dia permudahkan jugak kerja kita. Ye dak ?

Alhamdulillah, minggu ni nampak ada penurunan, seingat MZ dah lama RON 95 tak jatuh bawak RM2. Okey la tu kan ? Tapi, MZ masih menggunakan RON 97, tak kisahlah janji turun jugak. Sadisnya, sehari sebelum MZ baru isi minyak kereta full. Kekdahnya, takut harga minyak naik. Tak pa lah, tadak rezeki kan.
Hampa macam mana pulak ? Sama macam MZ ka tunggu harga minyak baru dulu ? Okehlah, nah harga minyak baru buat tatapan semua..


harga minyak baru, harga minyak mingguan, kpdnkk, baik buruk, minyak turun, seliter berapa rm, mac, april,june, jun


Harapnya ada penurunan lagilah ye untuk minggu hadapan. In sha allah ~ Yang isi minyak pakai liter, bolehlah start kira harga baru pulak. MZ malas kira dah sekarang, cakap je nak berapa liter, suruh pam attendant tu kirakan.. kuikuikui

You Might Also Like

2 comments

  1. mintak2nya turun dan turun lagi..jd bila balik Utaqa ni jimat la sikit kot..kiki

    ReplyDelete
  2. mugo2 negara akan tetep aman damai sejahtera sentosa senantiasa., aminn

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored