BERAYA DENGAN MUMMY JULIA 1438H

10:05 AM

Assalamualaikum. Holla ~ 

Masih bercerita pasal raya.. Rayakan sebulan.. Tahun ni ada jodoh untuk beraya dengan Mummy Julia yang pemes amos ni. Haaa.. kalau sapa tak kenal, boleh singgah bloh mummy dua hero ni dan hulur-hulurlah salam perkenalan dengan Mummy Julia ni. Singgah SINI keh !

Kenal dalam alam maya je, reling-reling kot jauh, alhamdulillah... Jumpa jugak Mummy Julia pada hari Sabtu lepas, raya ketujuh.. Sambil beraya sambil makan kenduri.. Thank you Mummy Julia sudi jemput kite makan  nasi pandan.. nyum nyum.. Nampak hero kecik kot jauh je, baru nak ajak selfie.. ngeh ngeh ngeh

cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang


Kecik comel je orangnya, tapi berhati waja tisu.. Eh ! Okey2.. dak... Selamat hari raya mummy and the heroes. Kalau baca entri ni sebelum gerak balik Melaka, drive safely, kalau baca dah sampai Melaka, selamat berkerjaaaaa.... heee... by the way, Selamat Pengantin Baru Firdaus & pasangan... *adik Mummy Julia*

Thank you jugak Cik Ayu sebab sudi teman kite pegi beraya rumah Mummy Julia. Haaa.. Lepas tu, kaki kami panjang lagi. Kemana pulak destinasi raya kami lepas tu ? Tungguuuuu entri seterusnyaa....


cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang


Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin 
Rayakan sebulan


You Might Also Like

8 comments

  1. mummy tak ajak kita raya... hahaha..nanges dibucu katil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala.. Huda jauh, kalo dekat mummy ajak dah.. Sori na

      Delete
  2. sorang di utara, sorang di selatan, hari raya bertemu jua. Hehe. Selamat hari raya Firah dan mummy Julia yang femes tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah.. Sal bila nak beraya ngan mummy ni.. hehe

      Delete
  3. Wahhhh seronoknya beraya hehe. Selamat Hari Raya Aidilfitri dari Seorang Syed! :)

    ReplyDelete
  4. Mummy jemput tapi apakan daya x dapat memenuhi undangan walaupun dekat sangat dengan rumah.. tak ada rezeki nak berjumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe Siti.. Ada rezeki tahun depan mai la umah na.. hehhe

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored