NOTIS PENUTUPAN JALAN

10:50 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Untuk oqhang Penang dan sekitarnya, ni MZ nak kongsikan satu lagi info berguna untuk hampa. Pada 8-July-2017, yakni hari Sabtu ni, sekitar Jalan Masjid Kapitan Keling, Lebuh Buckhingam dan Jalan Kampung Kolam akan ditutup dari jam 7 pagi sehinggalah 11.59 malam.

Hal ini adalah disebabkan bersempena dengan sambutan Georgetown sebagai Bandar Warisan. Jadi, bagi pengguna jalan-jalan tersebut, sila cari alternatif lain ye. Kalau tak, bolehlah membuat pusingan maut yang lebih jauh.


penutupan jalan, penang heritage bandar warisan dunia, georgetown, jalan masjid kapitan keling, lebuh buckingham, jalan kampung kolam, segala kesulitan,


Segala kesulitan amatlah dikesali. Apa-apa maklumat lanjut bolehlah hubungi 01-4889547. Public hoilday ? Dah jatuh hari Sabtu, makanya, ber huhuhu je lah kan ?

You Might Also Like

6 comments

  1. Masih banyak nama tempat berunsurkan penjajahan di sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup... Kat Penang, masih banyak lagi nama yang berunsurkan penjajahan

      Delete
  2. walaupun jauh beratus kilometer boleh kubayangkan Penang jam cmane. Kih kih kih

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow ! dasyat betoi ahli nujum ni.. bila nak mai Penang ?????

      Delete
  3. halamak... jalan tutup pulak. thanks Zaf baru plan nak ke pulau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plan your journey.. kalau tak, duduk la atas jalan lelama... heee

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored