RAYAKAN SEBULAN DI ECO WORLD PENANG

9:52 AM

Entri bersambung dari SINI.

Assalamualaikum. Holla ~

Lepas dari beraya dengan Mummy Julia, MZ dengan Ayu terus ke Eco World, Penang. Ni kali pertama MZ menjejakkan kaki ke sini setelah beberapa tema yang berlangsung. Begitu jugak dengan Ayu. 

Pada hari kejadian, tak lah sesak sangat, nak kata ramai sangat pun tidak, nak kata tadak orang pun tidak jugak. Ada jugak pasangan pengantin yang mengabdikan kenangan mereka disini.

Cuaca yang agak mendung menyebabkan keadaan redup dan gambar yang cantik. Oleh sebab itu, meh la jamu mata MZ dan Ayu beraya di Eco World, yang bertemakan Jepun, mungkin. Harap jangan jemu...


rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

Acah-acah gadis dan bunga

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang

rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang


Ada jugak pengunjung yang datang dan menyewa baju tradisional Jepun. Tapi, kami berdua tidak pulak berhajat untuk melakukan aktiviti yang sama semasa berada di sana.

MZ membayangkan kawasan Eco World ni lagi besar, rupanyaa.. alah ! cikonet je ke.. bolehlah nak joging 5 pusingan tanpa henti. Kah kah kah.. Belagak nak mampusss...

Lepas itu, raya bersamnug di rumah MZ lah pulak sampai lah lepas Isyak... Muhehe... Credit to Dikdik sebab lepas tu dia soh MZ pulak amek gambar dia ngan kawan dia yang beraya dirumah jugak. Hiks.


rayakan sebulan, cerita raya, simpang ampat, kenduri, barakallah, eco world, mummy julia, blogger, alam maya, melaka, penang, tempat menarik penang


Terima kasih Ayu sebab sudi menemankan BFF mu ini beraya dengan Mummy Julia dan beraya di Eco World dan terima kasih jugak sebab sudi beraya di rumah dan terima kasih jugak untuk persahabatan ini.. Hahahaha.. banyaknya terima kasihhhh... dan paling penting, terima kasih readers, tanpa anda, siapalah MZ.... xoxo

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored