saje nak menaip

10:55 AM

Assalamualaikum and hi peeps..! how are you doing there..? da lame taw jari jemari nie tak bekerja dengan ranjinnya.. hehe.. final exam is coming soon.. the 3rd January is my !st payper... wish me luck..! adeh ~ sume subject ade payper sem nie.. tulun mak..! 2 subject rumus tidak diberi dengan percuma... haiya....~ doctor2 sekalian.. sedarkah anda dengan kewujudan rumus pown, kadangkala tidak dapat membantu kami yang sedang berada dalam dilema... inikan pula tiada rumus LANGSUNG.. (luahan hati yang tidak dapat memberi kesan..) huarghhhhh...! nak nanges sere.. hehe... btw, nak wish congratulations kat Puan mariaelena on that tittle... so sweet both of ue ~ cuke tgk gmbr korg.. ~ heee...(next... my turn lak.. but dunno the date yet... haha..) okay.. sape penah try this..?

do ignore the things under the table

nampak tak function dia disitu....

aku cam ada rasa gigi aku cam sensentap gak.. terutamanya time makan benda sejuk.. so I 've checked with the dentist about that and dia ckp gigi aku hokay cuma maybe gusi aku sentap cket..(manja lebey..) so, dia suggest aku pakai toothpaste specially made for sensentap teeth.. at Mydin, port shopping para student dan beliawan Melaka... heee... ada beberapa jenis toothpaste sensentap.. timbang punya timbang ( timbangan tak seberat hakulah kan..) I choose this..! rasa dia cam same jew ngan toothpaste yang laen.. nothing much.. maybe how it protects my teeth tue jew yg laen.. I can't feel any difference or maybe my gum yang sesaje nk ngade an.. btw, lau sesape gigi sensentap gak, ue might want to try this... feel free too ~ cost dia pown tak semahal sensondyne larh.. (maen taram jew eja..) something like RM7.++  ... think so lah... hurmh.. yang wat aku sedey sangat pada masa and tahap ini, y sume gambar yang aku hupload jadi cmnie..? burok an..? sobs... help...! uncle bomba please.... so, okay lah... need to go.. study time.. (maen byk, study cket.. APTB ~)  adios ~ cau sinci....

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored