BR1M vs BB1M

11:37 AM

ho yeah.. BR1M 2014 dah masuk.. bergumbiralah kepada mereka yang sudah mendapatnya... tapi ada gak yang tak dapat lagi kan.. katanya yang dah berkeluarga dapat 23hb.. ntah.. aku tak terlibat.. aku tengah menunggu BB1M.. haha.. student kan.. tunggu baucer buku lah.. apo laii.. api, sem ni macam tak banyak je kena beli buku.. banyaknya buku photostat.. memandangkan lambat, kena guna duit sendiri dulu lah.. rugi lah camni.. nanti BB1M tu nak beli apa.. aiseh... tak pa lah... wait and see lah camna nanti.. hampa2 yang dah dapat BR1M tu yang bujang2 tu gunalah wisely naa.... simpan duit nak kawen ka... hak2.. okeh ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored