USWAH ISLAMIC CLOTHING

1:01 PM

USWAH ISLAMIC CLOTHING


USWAH ISLAMIC CLOTHING


Cerita tentang fesyen muslimah sekarang memang seronok. Kenapa seronok ? Sebab dah ada banyak pilihan untuk muslimah bergaya. From head to toe. Everything. Memang semuanya terdapat banyak pilihan. Boleh mix and match lagi. And antara brand yang tengah hot menjual muslimah fashion ialah Uswah Islamic Clothing.

Assalamualaikum. Holla ~ Meh kenal-kenal dulu dengan Uswah Islamic Clothing ni. 

USWAH adalah sebuah syarikat yang beroperasi di atas talian sejak 2013 dan membawa konsep pakaian patuh syariah. USWAH bercita-cita untuk membawa gaya berpakaian yang mengikut syarak menjadi trend di Malaysia mahu pun dunia. Bermula di laman social Facebook, dengan jumlah pengikut terkini sebanyak 123,000 orang dan Instagram sebanyak 32,000 followers. 

Facebook: Uswah Islamic Clothing
Instagram: @uswahislamicclothing
Youtube: Uswah Islamic Clothing
Email: network.uswah@gmail.com
Web: www.uswah.com.my
Blog: www.uswah.com.my/blog
Hotline: +601110742198 / 0108153562

Butik Fizikal: Uswah Islamic Vendor Boutique,
3A-59-01, Jalan Medan Pusat Bandar 8,
Bangi Sentral, Bandar Baru Bangi.
(Landmark: Sebaris Mee Tarik Warisan, Bella Ammara, Sugarscarf)

Produk USWAH ? Haaa.. Jangan tak tahu, USWAH telah mengeluarkan Koleksi Tudung Bawal Bidang 60  & Shawl Labuh, dan 6 Koleksi Pakaian (tunik labuh).  Selain itu, ada palazo, nursing tunic. Cantik-cantik pulak tu. Sempenan dengan cuti Labaour Day ni, Uswah Islamic Clothing ada buat promo combo. Cepat pi tengok kat web Uswah Islamic Clothing atau walk in terus ke butik Uswah Islamic yang terletak di Bangi. 

Jom cuci mata antara hot item dekat Uswah Islamic Clothing ni. Serius cantik plus menutup aurat.





Instant bawal pun bidang 60 pun hado. Jangan ingat shawl je yang ada instant. Di Uswah Islami Clothing, bawal instant jugak turut menjadi pilihan. Macam Haura kat atas ni.





Nah ! Hari ni belanja #ootd dengan Adena Duo Double Loop. Aku suka anak tudung dia yang hijau tu. Selesa, jenis material macam getah tapi bukan. So, boleh la ikut bentuk muka. Rasa nak #ootd macam ni lah selalu dengan product Uswah.


 



Uswah juga menyediakan peluang untuk anda menambah pendapatan. Anda boleh menjadi sebahagian daripada team Uswah Islamic Clothing dan mendapat kelebihan-kelebihan lain. Antaranya:

- TIDAK PERLU SIMPAN STOK
- TIDAK PERLU MENGELUARKAN MODAL untuk pembelian produk, di samping membeli (untuk kegunaan sendiri) dengan harga jauh lebih rendah.
- Peluang mempromosi pelbagai koleksi HIJAB PATUH SYARIAH.
- TIADA TEMPAHAN MINIMUM.
- TIDAK MENANGGUNG KERUGIAN jika produk tidak laku.
- TIADA KOS TERSEMBUNYI
- KOMISEN 10-20% AUTOMATIK (siap tolak!, tak perlu tunggu hujung bulan baru dapat komisen)
- SISTEM TEMPAHAN AUTOMATIK DI WEB, tidak perlu menunggu kami memberi maklum balas melalui whatsapp atau inbox. Paparan web disediakan KHAS UNTUK - AGEN, harga di tolak secara automatik.
- GROUP COACHING & perkongsian permasalahan serta tips jualan atau pemasaran.
- KAMI JUGA MENYEDIAKAN PELUANG UNTUK RESELLER MENJADI STOKIS DI TEMPAT MASING2.

Sejak dari 2014 sudah ramai yang mendapat manfaat dari program reseller Uswah, dari ambil sehelai dua hingga ratusan helai! Jika mereka boleh, anda tentu BOLEH!

Sehingga kini, Uswah telah mempunyai stokis di Brunei, Singapura, Jepun dan seluruh Malaysia.

Jadi, tunggu apa lagi ? Dah kenan, dah gaji, dah terus ke Uswah Islamic Clothing. Fesyen mengikut zaman, aurat terpelihara.


You Might Also Like

3 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored