TRAVELOKA SALEABRATION & MATTA FAIR DOK PANGGIL DAH !!!

10:17 PM

Assalamualaikum. Holla ~

Too many things to be shared, but at the moment, I have really limited time. Alhamdulillah, being a mom to a handsome boy for about 1 month plus. Such a pleasure and of course tired at the same time. I want to share the journey during my pregnancy and during delivery of my handsome boy. Tapi, it may takes some time. Doakan MZ diberikan kelapangan untuk berkongsi dengan hampa.

During my pregnancy, MZ tak travel ke mana pun sebab risaukan kandungan. So, lepas dah deliver ni nak sangat holiday kat some places but yet to discover. Haha..



Tapi, planning dah boleh start dah kan.. alang-alang Traveloka sedang mengadakan Traveloka Saleabration, MZ tak mau lah lepaskan peluang keemasan ini. Ada banyak diskaun yang ditawarkan antaranya diskaun untuk penerbangan domestik dan antarabangsa, hotel, pengalaman dan airport transfer. Airport transfer pun ada diskaun tau. Jangan memain... diskaun berlainan untuk setiap kategori..



Ni diskaun yang MZ nyatakan tadi:

MZ suka gunakan Traveloka ni sebab dia mudah. All in one gittew ! Hotel, flight semua ada sekali. Tak payah nak buat banyak-banyak kerja. Dengan Traveloka ja, sekali jalan ja..

Mesti hampa tertanya-tanya bila dah boleh start book kan ? Haaa.. ni MZ nak bagi tau lah ni.. hampa dah boleh start book sekarang sebab tarikh sebenar untuk start booking adalah pada 26 Ogos (dah lepas ni oii) sehinggalah 27 September 2019. Lebih kurang sebulan jugaklah kan.. sempatlah nak planning, nak buat itineraries, survey and segala tok nenek lahh.. tapi, travel boleh start pada bila-bila masa.. syok kan ???

Tapi, diskaun ni boleh didapati sekiranya hampa membuat booking menggunakan aplikasi Traveloka, Traveloka website dan mobile site. Hampa boleh jugak check out di Matta Fair September 2019 dan promo flights

Apa yang MZ tau, untuk promotion kali ni kebanyakkan perjalanan antarabangsa ada diskaun tau. Gila lahhh.. yang ni lah yang MZ nanti-nantikan. Jauh perjalanan, luas perjalanan.. memang ada niat untuk berjalan ke antarabangsa pun.. bawak Noah Rifqi ke Jepun pun best jugak..

Nah ! MZ sertakan sekali kod kupon untuk diskaun. Yang ini untuk penerbangan antarabangsa dan domestic ye.

Antara destinasi yang ditawarkan…

Hampa nak pi mana ? London ? Rome ? Itali ? New York ? Booking la lekaih !

Kot mana pun mestilah ada syarat-syaratnya. Ada diantaranya yang MZ telah sebutkan diatas dan kat bawah ni ada lagi syarat-syaratnya. Syarat-syaratnya adalah seperti berikut :


Yang ni untuk kupon penerbangan.

Diskaun 5% up to RM60 untuk penerbangan domestik melalui Booking ID dan dengan pembelian minimum RM200. Untuk penerbangan antarabangsa pulak, diskaun 5% sehingga RM120 melalui Booking ID dengan pembelian minimum sebanyak RM300. Kaching ! 


Yang ni pulak syarat untuk hotel, pengalaman dan airport transfer.

Banyak dah ni yang MZ ceritakan pasal Traveloka Saleabration, takkan hampa nak baca saja, takkan nak tengok MZ saja yang dapatkan promosi ni ? Jadi, cepatlah bukak aplikasi Traveloka, laman web Traveloka ataupun mobile site Traveloka. Bukan selalu promosi macam  ni diadakan. Jadi, bila ada ja promosi macam ni, kenalah ‘tangkap’ promosi ini.

MZ pun nak pi belek-belek aplikasi Traveloka, mana tau ada yang berkenan di hati MZ, bolehlah MZ membuat tempahan. Nak ke mana tu, nanti kita decide, janji kita belek dulu aplikasi Traveloka untuk mendapatkan lebih info. Yeah !!

You Might Also Like

5 comments

  1. The look favorably fantastic. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and popular posts about Pikdo.

    ReplyDelete
  2. jalan jalannns.. hehe

    selamat tahun baru 2020 vik zafira tuuu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Sis Zafirah, jemput sertai give away dengan hadiah tunai RM1000 oleh Mamapipie & Friends.



    Hadiah RM200 (Seorang Pemenang)

    1 x RM200



    Hadiah RM100 (2 Orang Pemenang)

    2 x RM100



    Hadiah RM50 (14 Orang Pemenang)

    14 x RM50



    Penyertaan sangat mudah & tarikh tutup giveaway pada 29 Feb 2020. Klik sini sekarang untuk sertai.

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored