wat ?! aku tertipu..

2:11 AM

Assalamualaikum and salam aidil adha ~ heee.. sume org ngah sibuk membuat persiapan untuk esok, aku leh lak sibuk2 suruh jari jemari bekerja.. hehehe... hurmrh.. da lame gak an tak hupdate rasenye.. (kew aku sorg jew rasa cmtuh..? hik2..) apa mimpi aku menyuruh jari jemari bekerja malam nie ea... regarding to the topic.. sob2.. sape kenal produk kat bawah..? or maybe sape pernah guna..? put ur hands up.. :)

body natur trial pack

seperti yang anda lihat lihat dia ats.. ianya adalah trial pack and harganya adalah murah... tapikan... adakah ia sebenarnya berfungsi dengan baik..? sebabnye.. aku da cuba pada muka, ketiak (hehe...), tangan (saje gatal..) but then tak berkesan lah.. but kat kaki, boleh plak... adakah ini bermaksud ianya hanya boleh digunakan untuk menanggalkan bulu kaki sahaja..? jadi... apakah kegunaan gambar dan instruction berikut..?


sila lihat gmbr di kotak

directions for use

aku bukannya apa... cume nak dapatkan kepastian jew.. so, laen kali senanglah nak beli product for what purpose.. sekadar berkongsi ~ last but nt least, jaga diri elok2.. jgn mkn bebyk sgt esok.. sapa yg bakal menjadi raja sehari tuh, tahniah ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored