sembang gegurl.. _clean & clear fruit cleanser_

1:53 PM

hulaaa.... aku baru sampai dari hometown tercinta pagi tadi... since Saturday lagi aku kat umah with family... rite now, I'm missing my abah & ibu so much... do take care abah and ibu.. I miss and love ue so much.. okeh la.. tinggai kan pasai perasaan emo itu ~ hari ni nak sembang gegurl lagi.. by the way, aku sekarang tengah study week.. 1st paper is on 31st december 2013... choii sangat.. awat tak buat Januari 2014 jah...? huk2.. wish me luck keh! wish me luck la sangat..study malas.. haish... Zafirah...!! remember..!! no old version of ue!! fight for the srtike... ewah... aminnn... sembang gegurl kali ni pasai cleanser lagi... haaaa.. tapi, yang ni bukan aku or adik aku yang beli.. but, it's my ibu yang beli... haaa... taste orang muda an.. yup..!! my ibu is always muda for us... and for some of my friends... depa tak caya if aku sebut umoq ibu...*slalunya aku suruh depa kira snediri by mentioning tahun lahir ibu.. mukakaka... tak hengat umoq ibu sendiri.. birthday tak lupa keh* ni la cleanser yang aku maksudkan tu....



 sebotol tu aku tengok kat Mydin Bukit Jambul lebih kurang RM10.++ .... tapi ibu said dia beli kt Billion kat Seberang Jaya.. so, I don't know the exact price....



 jom kita berkongsi pengalaman menggunakannya.. haha.. *poyo sangat* my ibu beli yang the red one... energizing katenye... but then, seriously it really energizes you.. bau yang sangat refreshing... dia pun ada micro beads macam Simply Siti hari tu... but then, dia punya lagi rough and big... means, masa anda sental muka anda yang kusam seperti saya itu,*muhahaha*  rasa lah beads dia tuh... tapi beads tu leh pecah jadi kecik... I'm not sure beads tu dari apa sebenarnya... and even bottle dia is too small, tapi it's save.. sebab bila pour kat tangan, dalam kuantiti yang sikit ja boleh menghasilkan buih yang banyak.. serius puahh hatiii.. aku plak jenih yang suka banyak buihh.. buih sikit, tak puahh hati... no2... tapi, at the 1st time pakai, aku tuang banyak gak la.. mana aku nak pi taw dengan amount yang sikit leh generate banyak buih.. kannn..... sorry ibu...


kat Mydin tuh, aku cuba bau suma flavour... Ibu's berry.. as usual, berry memang tak penah kalah dengan bau... purifying.. apple... bau apple, opkos la sedap.... brightening.. suppose aku kena beli hat ni.. aku kan hitam sekarang.. *lap air mata* tapi, ni lemon.. aku tak suka lemon... bukan tak wangi.. tapi bau dia cam sabun basuh pinggan.... teh if perisa lemon pun, tak jalan hokay kat tekak aiii.... nak munt** ada la... bayangkan hampa nak minum dish wash tu.. boleh...? nope for me hokay.. nampak sangat la aiii + dish wash tak leh pisah sampai everything regarding lemon is equal tu dish wash... hahahaha... sapa yang rasa nak tukar facial cleanser tu, bolehla try this one... try and feel it....  if nak bawak travel pun senang memandangkan size dia yang shomel itu.... okeh..!! till then.. nak zohor dulu... bubye.. adios.. amigos.. aku berambus...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored