watch Kusinero online... mengaji.. cerita universiti... Port Klang...

11:11 PM

Assalamualaikum... hi awak2 semua... buat apa tuh..? busy ka..? dah dinner....? hopefully dah la taw.. how's your weather rite now..? eceh... skipping london.. Melaka lately selalu hujan malam... oh..! indahnya mimpi diselimuti titisan kesejukan.. rasa nak tdoq sampai lusa... lusa je taw.. lama2 tdoq nanti beng**.. heee... minggu ni pun dikira sebgai minggu yang quite busy.. present itu dan ini.. submit assignment... besok nak present PSM depan supervisor.. nebes ai taw... wish me luck taw.. *padahai slide tak siap lagi.. sibuk suruh orang wish luck* tadi an.. aku present gak.. tapi, membe aku kata aku present macam taik lembu jatuh.. GAGAP... ape ke teruk nau kau ni Zapiroh... demmmm.. habeh la markahs ai.. naseb badan... punya nak cepat sampai gagap.. hancusss.... barang yang lepas, jangan dikenang.. life is not meant to be travel backward.. *pang skali* dah tak maw perform, cakap nak gah... hehehe.. okeh! ai promise esok ai buat 500%.. paseipa 500%..? suka ai lah.. ai yang taip.. kalau ue nak 100% ue taip lan sendiri kat entri uolls... heeee... oh, and... minggu depan ada first interview... nebes jugak.. kat Port Klang.. sapa orang Port Klang, bulih la teman ai.. ai tak taw belah sana.. sapa sudi, pm ai keh.. ^_^ kawan2, doakan lah Zapiroh ek.. mana taw doa orang yang tak dikenali, bakal dikenali.... yang dah kenal akan termakbul.. tima kasih nooo.... esok2 saya balas.. dengan doa jugak.. huwee ~ sebelum sambung buat slide, jom sambung tengok cerita Kusinero dulu.. first episod taw.. ada Jericho Rosales... *ai penah minat kat dia sampai tahap angau sebelum tdoq.. sebelum ja.. time tdoq, angau orang lain..* cerita ni lah hat ganti BKATC tu.. still remember..? opkos ue do rite.. abg jebat.... mastura.. haaaaa... tapi aku tengok online ja... aku memang jenih bangsa pemalas download... bangsa penghabeh kuata waipai rumah.. okey apa aku yang habehkan daripada hackers kat keliling rumah ni perabeh.. sentap mak noks~ okeh..! see ya lagik... leb ue ~ muchemuche

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored