TAK HABIS-HABIS ..!

10:15 PM

TAK HABIS-HABIS ..!


TAK HABIS-HABIS ..! // Assalamualaikum. Holla ~ Yuhuuu ! Lappy is back. Majri start suruh jari jemari berkerja dengan pantas ye. No ngelat-ngelat anymore. Apa yang tak habis-habis ni ? Isu minyaklah. Apa lagi ? Tahun lepas, *bunyi macam dah lama, padahal baru beberapa hari* berapa kali perubahan naik turun harga minyak ni.

Asal harga naik, orang mengeluh. Haruslah kan ! Gaji taks naik-naik jugak. Kalau esok harga minyak naik, malam ni, petrol pump mesti penuh. Kekdahnya, isi malam ni, esok dah tak payah isi. Ceh ! Aku tak pernah buat pekerjaan seperti itu okeh. Idakla diri ini rajin pulak nak keluar lagi memalam buta tu. Kalau keluar pi cari marka 'elok', tak pa. Haha. *joking*

Maybe aku lambat share, taopi nak jugak bagitau. Weh ! Minyak RON95 turun seposen lagi, RON97 turun dua kupang. Ntah nak naiknya bila dan berapa posen, aku tak tau lah.



Sapa dah tau, baguih la. Hat yang tak tau tu, ni ha harga minyak yang baru. Mengapa bayar lebih, lebih penjimatan dengan petrol kami. *iklan sat* Harapnya, harga baru ni, lamalah sikit ye. Tu jaa nak habaq. Okey bye !

You Might Also Like

11 comments

  1. Syukur juga harga minyak dah turun wpun seposen.harap kekal atau turun lg bgus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. cukuplah yang lain pakat naik..

      Harapnya tak naik balik lah dalam masa terdekat ni...

      Delete
  2. wak pun tau la jugakk., huhu2 harga minyak dunia pon dh rendah skrg nih, begitula jugak duit hinggit kita ., huhu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit kitaaa ...??? T_T

      Nanges tengok keadaan sekarang.. dok Mesia dendiam lah gitu..

      Delete
  3. turun naik turun naik..harga minyak naik harga barang naik..tapi harga minyak turun harga barang xturun..adoii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. kalau harga minyak naik, kalut harga barang nak naik..

      Tapi, kalau harga minyak turun, harga barang tak mau turun pulak.. Grrr

      Delete
  4. turun naik turun naik..harga minyak naik harga barang naik..tapi harga minyak turun harga barang xturun..adoii

    ReplyDelete
  5. erm, ikan mahal ya amat lak laa ni zaff, ada kaitan dengan minyak turun ke huhu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. tengok harga ikan kat pasar.. mak eiii....

      Hat tu, tak tahu.. hahaha... sat na nak pi kaji.. heh2

      Delete
  6. Member tulis harga minyak turun sekupang...bilik sewa naik RM100...
    hahhaha

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored