Dibea 2 in 1 Cordless Vacuum & Mop

4:41 PM

 Assalamualaikum. Holla ~

Sejak Noah makin membesar ni, sehari entah berapa kali emtah MZ menyapu dan mop lantai. Sekejap tumpah makanan, sekejap susu, nanti dia pi kopek cat.. haihh !! Letih tak payah cakap la..

Tapi, nak tak nak, kena buat jugak. Takkanlah nak tengok saja rumah bersepah, lantai melekit kan. Balik kerja penat-penat pun menyapu jugak, mop jugak lamtai. Itu yang kadang-kadamg kadi mak kau hijau tu.. sorry Noah..

Tengah scroll Shopee, nampak produk yang menarik hati MZ. 2 in 1 vacuum dan mop.. alahai!! Macam mudah ja kerja MZ.. mana tidaknya, dalam 1 masa, MZ boleh selesaikan 2 kerja.. tak payah mak buat 2 kerja lagi.. Produk yang MZ maksudkan ialah Dibea G20 Mini.

Weh ! Dibea G20 Mini ni memang menjimatkan masa, memudahkan kerja dan paling penting ianya cordless. Senang nak usung ke sini, ke sana. 

Dengan adanya Dibea G20 Mini ni, tadaklah MZ nak jadi mak kau hijau sangat kan. Lelaju MZ masukkan Dibea G20 Mini ni kedalam cart. Tunggu gaji nanti, zapppp... tak sabarnyaa.. hampa kalau nak tau lebih lanjut pasal Dibea G20 mini ni, pi tengok kat Shopee kaih.. 





You Might Also Like

1 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored