KITSUI - SUPLEMEN KESIHATAN YANG DIPERCAYAI

1:59 PM

Assalamualaikum. Holla ~

Sejak dari kecil lagi kita dah biasa dengan vitamin. Semakin, menginjak usia, keperluan vitamin untuk tubuh badan jugak berubah. Salah satu brand yang mengeluarkan produk vitamin adalah KITSUI. Confirm pernah dengaq kan ?

 


KITSUI ni adalah brand kepada health supplement. Produk dari KITSUI telah melalui proses kawalan kualiti, serta telah disahkan oleh ISO, HACCP, GMP dan pastinya HALAL. Proses menghasilkan produk KITSUI ni telah mematuhi standard industry tau.. Haaa… bukan kaleng-kaleng.. Selain itu, produk KITSUI jugak adalah produk berasaskan tumbuhan, selamat untuk digunakan , menambahkan tenaga, serta dapat memperbaiki system penghadaman.





Tahu tak, produk KITSUI telah banyak menerima anugerah diantaranya ialah, Halal Asia Award, Watson Top Brand, Superhealth Brand.










Banyak testimony tentang produk KITSUI ni, boleh je search dekat carian Google untuk mengetahui lebih lanjut. Jangan risau, produk KITSUI ni selamat dan berkesan serta mematuhi dietary restriction tau..KITSUI ni adalah produk bereputasi serta dikenali jugak sebagai Laureate brand. Jadi untuk sebarang customer support, memang tiada masalah. Apa-apa masalah boleh saja dirujuk kepada KITSUI customer support.

Tak perlu risau dengan produk KITSUI ni ye.. ada pelbagai rangkaian produk dari KITSUI tau.. bolehlah singgah ke kedai saka HIJAU (read as WATSON) untuk menelaah (read as membeli) produk KITSUI ni.

Till then.. see yaaa ~~~ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored