BERHATI-HATI DENGAN TANDA MERAH

10:08 AM

BERHATI-HATI DENGAN TANDA MERAH


BERHATI-HATI DENGAN TANDA MERAH


Assalamualaikum. Holla ~ Salam Jumaat. *live update* Eceh ! Dah lama nak share ni. Yang baik kita jadikan landasan, yang tak baik tu kita tinggal kat belakang or tinggal kat tepi jalan naaa...




You Might Also Like

6 comments

  1. Singgah pagi..
    salam jumaat....
    thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam mbak ...
    Terima kasih mbak infonya sangat bermanfaat sekali.

    ReplyDelete
  3. pasni kena cek lah kalo beli apa2..mana tau ada brg lain gak yg ada bertanda merah..good info zaf

    ReplyDelete
  4. yui bru beli mars bru ni.. trnmpk post gini kat fb. yui chck sblm mkn.. xde tanda merah.

    maybe yg ada tnda utk kluaran negara tertntu. apa pun kena amk berat psl bnda gni. tq share ya.

    ReplyDelete
  5. tq share zaf..kalau ke luar negara kena tengok ni

    ReplyDelete
  6. alaaaa takutnya macam2 kes sekarang ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored