Harga Minyak Minggu Mac ~ April

9:19 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Berita baik ! Berita baik ! Minyak turun.. !!! *mata ke atas, tangan ke bahu*

Dah berapa kali punya dok naik, ni baru nak turun. Turun pun tak banyak, tapi okeylah dari dok naik je keja kan.
Tapi harga ni efektif bermula dari 30-March-2017 ~ 5-April-2017.

RON 95 - Turun 17 sen
RON 97 - Turun 19 sen
Diesel - Turun 9 sen

Harga baru :

RON 95 - RM 2.13
RON 97 - RM 2.41
Diesel - RM 2.11

Untuk pengetahuan, harga minyak akan berubah mengikut mingguan. Jadi, harga minyak akan berubah mengikut minggu.

Ada baik, ada buruknya. Kita tunggu dan lihat je lah ye ~

You Might Also Like

12 comments

  1. tak tau pun minyak naik ke turun
    yg tau minyak kena masuk dlm kete juga hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena tau sebab isi dalam liter.. so senang nak kira

      Delete
  2. Kalau sebulan okay turun 19 sen.
    Tapi sekarang kira minggu, minggu depan tak tau turun atau naik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.. tu lah.. harap turun lah... kalau naik pun jangan lah banyak sangat.. T_T

      Delete
  3. tanda-tanda pilihanraya dah dekat..

    ReplyDelete
  4. Sikit pun sikit la dr xturun lansungkn...

    ReplyDelete
  5. Nak bgtau sikit rasanya awak cam ade typo plak Kadar harga tu, nape ron95 lagi mahal...???

    ReplyDelete
  6. Nak bgtau sikit rasanya awak cam ade typo plak Kadar harga tu, nape ron95 lagi mahal...???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saje nak test mata.. tajam mata CikNa.. :P

      Delete
  7. ohhhhh sampai 5 april je ke. baru je seronok isi minyak semalam tengok naik banyak bar

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored