hOmetOwn iS dA bEst...

10:20 PM

hye olls.. dalam sibuk menjalani rutin harian sebagai seorang pelajar yang tengah pektikal and sebagai baby sitter sempat jugak aku balik kampung last week.. kampung..?? is it..? aku rasa aku dok taman.. boleh kew kategorikan sebagai kampung..? haha.. sesedap cukup rasa better hometown.. so.. petang khamis tersebut, respective lecturer berjaya menghabiskan modul belian dalam masa satu hari.. so, aku pown mengambil peluang ini untuk menuju ke jalan yang benarlah kerana dah termatlah rindukan my parent.. homesick kehh..! :) aku paksa Mr Perfecto nto aku g MC.. aku sebenarnya tak berapa sihat on dat day.. pening pala.. so, hape lagi.. naek jew keta, berenjut2.. terasa seperti dialam kayangan yang sangat indah.. perut memualkan diri.. air liur yang tak berapa nak best mula nak menampilkan diri.. as soon as smpai jew kat pintu nak masuk parking kt MC, aku kluar dari keta and park a side while Mr Perfecto meneruskan perjalanan misi untuk mencari parking cik mira kesayangan.. suddenly, bluerrrkkk..! yes....! i did it..! berjaya gak mengeluarkan apa yang bergelora didalam perut ku..huhu.. tak yah lah aku cita benda apa yang kluar tuh.. tuh bukan motip aku pada kali ini.. hehe... so, aku naek bus kol 9 mlm.. and lbey kurang kol 9.30 bus gerak.. unfortunately, aku sampai kol 3.30 pgi... msti korg tertanya2kan why it's unfortunately...? sbb nye.. bus tuh sgt laju.. it takes almost 7 to 8 hours journey from Melaka to arrive Penang safely but then the driver only took 6 hours.. ohh...! aku tidow jew atas bus and bila aku bukak mata and terasa aura kelajuan bus tersebut, aku akan memaksa mataku kembali pejam.. takot weh..! serius... ! motif aku balik umah : tidow.. sbb whole days yg aku spend masa kat umah abes ke tidow jew.. haiya.. ! sian adek aku ajak teman g uptown aku ngn slumber tdow awl ngn tiada perasaan bersalah eventhough siang tadi da tdow hardcorely.. so ari Sabtu my abah ajak g kenduri a friend of his.. adek aku sanggup makan sket jew semata2 nak makan mee sotong padang kota.. nak tgk ape qhupenye.. meh r...


merasmikan pelamin pengantin.. xpew kew ea..??

Padang Kota..30 JUNE 2012..

Mee sotong padang kota ~ tersandar beb...


hengat Melaka jew ade coconut shake..? Penang pown hade taw !  power...!! trigt lak...huk2

ABC.... almost finish bru trigt nk tngkp gambar.. sorry... :(

adek aku vs coconut shake

my abah sedang menikmati ABC y havoc

saje aku besaukan.. so nti korg nak cari senang.. nie lah tempatnye...

pengelasnye.. tapau satu coconut shake.. sedap punya pasal.. hehe




You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored