orang utan

3:03 PM

tok2... Assalamualaikum... hehe.. salam ramadhan.. hari nie hari yg ke 8 kita berpuasa... da seminggu an kita berpuasa.. kejap jew rasa.. hurmh.. hari nie aku tak dew wat pape pown.. aku sorg jew yg ada kat umah a.k.a. hostel nih.. dorg g keje.. Nik lak g jasin... sob2.. ape leh wat ~ so.. plan hari nie nk g cri bju kemeja putih.. nk keje gak ngn dorg.. bowsan larh meniti hari di sini tanpa kamu suma.. nak gak menepek ngn ue all guys kat Parkson Melaka Mall tuh.. eventhough keje jap jew.. jadi arh tuh dari kebosan melampaw ~


sapa taw ape nih...? haa... cepat2 teka...! 1... 2... 3... haaaa... da dapat da jawapan die..? jom kite check jawapannye... hehe.. rase cm sekolah2 lak.. nie chocolate dari sarawak.. eh..? ye kew ea..? kew sabah... chocolate dia bentuk orang utan.. sapa sanggup nk makan..? hehe.. aku da makan da... belakang dia cm dew crispy2 cket.. ala2 chocolate CRISPY arh.. haa.. gitewww....! rasa dia boleh tahan arh.. aku punyelah pemalas nak hamek gambar kotak dia, last2 kotak tuh da kena buang.. sorry.. so, tinggal chocolate jew lah.. nie pown aku dapat yang last nye.. bajet2, dapat somi soleh lah kowt noh ! insyallah.. amin ~ membe aku yg bagi choc nie cakap anak buah dia soh buang choc nie.. katanye kepada neneknya, nanti lau kita makan, kita jadi cm "dia" ... " dia" tersebut merujuk kepada orang utan tuh lah keh! hik2.. bijak gak anak buah membe aku nih.. baru 4 tahun.. budak2 skunk lah katakan ~ aku pown baru pest time jumpa choc nie sebenarnye.. it was cute... ! :)
so, kepada sesapa yg membuat lawatan ke negeri di Borneo, bolehlah mendapatkan chocolate nih.. if takut nk makan, wat perhiasan pown boley ~ hehe.. (sorry.. aku bukan supplier chocolate nih dan bukan jugak promoternya.. saje nak share...)
lastly.. saya disini ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat beramal ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored