spiderman 3

10:29 PM

coming soon ~

 assalamualaikum.. salam ramadhan.. pejam celik, pejam celik.. da 5 hari kita berpuasa an...? kalau sape yg puasa lah.. if yg tak posa tue, kira sendiri lah ek.. hik2... da 2 hari aku berpuasa kat Melaka.. tak best.. nak bukak puase ngn ibu and abah.. eventhough makan kt luar, tapi if ngn ibu and abah ia tak pernah bosan.. hak2.. ayat ~ hurmh... tittle entri ~ sapa yg da tgk..? hands up pelis... cm da lambat jew cita nie an..? aku da tgk sebelum pose lagi.. baru hari nie dew mase nk cita sal nie.. aku tgk kat Jusco Aeon Bandaraya Melaka ngn encik perfecto, lan, yellow, fad tecik, and sape agy nta.. lupe.. hehe... nape aku sorg jew pempuan..?? haaa.. tuw yg misteri tuw.. aku pown tak pasti gak.. overall cite nie best r.. ada part touching... ada part happy.. tapi sweet an mase dia ngn awek dia tue.. name ape nta.. hehe.. marry jane ea..? encik perfecto bengang jew sbb sebelah dia ada mamat nih.. agaknye dia da tgk cite nie before.. so, dia asek menstorykan jew kepada rakannye disebelah sanun.. hangin r encik perfencto da tawu cite sebelum actionnye.. hehe.. aku lak hangin ngn orang belakang... mak aiii! kaki..! bukan panjang pown.. tapi, dok tak diam nau... rimas aiii taw ! pastue ada lak budak wayang nie, walkie talkie bapak kuat.. dik..! tak reti kew mutekan walkie talkie tuh ! nk akak yg offkan..? off terus nak..? hadoiii.. silalah bertimbang rasa cket ea laen kali lau nak tgk wayang.. jangan lah pikir diri sendiri jew.. sian kat orang2 cam kami.. bayau same.. tapi.... upset jew lebey ~


dah coming dah ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored