Korean food in da house

12:35 AM

Assalamualaikum and hi peeps.. nga wat ape..? sihat..? dinner ape malam nih..? aku..? macam biaselah.. *OD* hehe... haaa.. *joyah sat* ingat tak post aku yang pasal kenduri jiran yang tak hajak kitorg tuh... at last, petang tue, anak tuan umah nto nasi and lauk kenduri... membe aku dengan senang hati nye cakap, nasi sisa orang, baru nak bagi.. haha.. *sengal sat awak Munirah* dapat lah jugak dari dapat bau jew kan..?? hehe.. hari nie plak, aku rase best sangat... and I'm starting miss them.. "them"..? ape tuh..?? haaa.. nanti aku bukak satu entry untuk citer sal "them" nih.. by the way, esok aku nak jumpa "them" lagi.. tak sabar hokey! tetiba starving ayam Mekdi pulak ~ tolong2... sape yang baik hati nak teman aku makan Mekdi.. *haish.. kata OD... nafsu...~ hamek..* bercerita pasal Mekdi nie, semalam aku pi makan Kepci ngan Mr Perfecto.. ohmaii..~ he is so adorable... love ue lah ~ heee... kebetulan jew tue.. kitorg pi lab semalam and then balik da almmost maghrib.. alang2 tue, terus dinner la.. Kepci skunk kan, da tak dew Korean Crunch tue.. aku tak suke sangat la ayam tue.. tak dap..! rase cmne nta.. naseb baik da lost dari my vision... so, semalam makan ayam spicy... aku pernah makan Dubu-dubu kat TS dulu ngab adek aku.. die lah nak makan sangat.. aku on jew... adek aku ada order set of ayam, but then aku lupe name ape nta set dia tuh.. ayam tuh punye rase similar ngan Korean Crunch tuh.. to me, I don't really like it as my sister do.. die rase masam2... huarghhh..!! nta la.. my keyboard can't describe it.. aku pown amek ayam gak... tapi aku punye, Garlic Chicken.. *something like that la* aku amek set jugak... nasi die cam pulut, so sangat cepat kenyang.. then, dalam set tuh, ada sayur taugeh, sup, kimchi *yang nie pown aku tak suke..masam* , carrot jeruk... okey2 lah dia punye makanan.. maybe tak kena selera aku kowt.. sorry Korean.. I can't make it..

gambar hanyalah ilustrasi..

air kitorg.. aku punye roasted barley tea while si cantik tuh amek peach tea...

her menu... ayam tue lah yang aku citer kat atas tadi..

tak sabar lah tuh nak makan.. da lame sangat ngidamnye...

mine.. nasi da abes.. lauk tak abes agy.. banyak lauknye..

si cantik nie makan tak abes.. FULL... haaaa.. tapau lah jawabnye..

haaa.. tue jew lah nak crita hari nie.. see ue later... hehe.. haaa.. robot kitorg da siap.. nak tengok tak..? nanti i soh Mr Perecto amek gambar.. hari Selasa nie ktorg da nak lawan.. Wish us gewd luck keh.. Doa bagi ktorg menang.. hehe... causinciiii..

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored