kempen kesedaran jalan raya UTEM

11:28 AM

good morning guys ~ happy Monday... mesti cam malas2 an hari ni... first day qeja.. first day kelas.. and so on lah.. last week adalah minggu kempen kesedaran jalan raya kat UTEM.. so, hari Sabtu tu ada konvoi dari UTEM.. pit stop dia ada 5 yakni Kampus Industri UTEM, rumah Seri Kenangan Cheng, Masjid Al Azim, Kolej Kediaman Makmur, Kolej Kediaman Bunga Raya.. penamatnya dah tentu lah dimana ia bermula.... sepanjang minggu lepas, ada kempen derma darah.. check saman JPJ and polis... apa lagi ea.. aku lupa dah... by the way, aku tak boleh derma sebab last aku derma dulu lebih kurang 2 bulan... so, tunggu yang next punya lah.. tak taw lagi bila... sebut pasai JPJ, aku ada saman JPJ.. sobbb... sedey ~ kesalahan dia...! maksimum denda.. haaa... teka cepat... jom tengok gambaq masa hari konvoi... aku tak habeskan semua pit stop pun.. nak taw pasaipa...? nanti aku story bebeh..!


if ada aktiviti, adalah makannya... breakfast nasi lemak
sedap gak ~ tapi podas sket

Nur Berries memang rajin amek gambaq

nampak tak betapa lapaqnya aku and Nikki

sokmo Ain ja tengok camera.. haish ~

vest tu ada dalam 100 lebih.. so, sapa
yang dok bahagian depan, dapatlah

first pit stop.. baju hitam tu YDP MPP UTEM

on my way.. syiok oh.........

ni masa kat PPP.. sebelum pelepasan...

perjalanan bermula

Berries marah ai.. dia kata ai suka buat muka
wekkk.. =p

merah tanda berhenti
merah juga tandanya... one shot please

I don't know what happened to me
*ko igt lawak*

debaran bermula

tu Chan2.. tunang orang...
nak kawen dah bulan 11 t..

next pit stop rumah orang tua.. tapi tak dak gambaq dalam handset si Berries ni.. dalam camera aku ada la... memory card ada kat Nikki.. tak yah share kot.. haha.. tadi an aku cakap, aku tak habiskan konvoi ni.. nak taw pasaipa.. sebabnya aku officially start keja part time hari tu.. 01.03.2014.. aku masuk kol 2.. so, aku kena blah la dari konvoi tu.. tapi, tak dak lah bermaksud aku blah camtu ja.. aku da bagitaw person in charge yang aku nak balik and ada hal.. so okeh la..
memandangkan aku qeja kat kedai makan, so kenalah amek suntikan... aku ingat lagi masa aku keja pizza dulu kena amek gak.. tapi tak dak kad bergambaq camni.. ada buku ja.. sekarang dah ada.. da la amek gambaq on the spot.. ohmaiii... buluk okeh!

abaikan tudung senget..
muka tak semegah...
muka bulat...
tudung senget..
tak dak cermin masa tu..
gasak lah ko Zafirah ~


that's it ja nak ceqita... new week with a lot of things that need to do.. wish me luck.. nanti sambung ceqita lagi naaa....

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored