Salam Syawal 1423 Hijrah

7:55 PM

Assalamualaikum and selamat hari raya.... how are you doing...? second day syawal ape cer..? perut penoh ka perut dah pecah.. hek2... aku maintain.. brapa hari hampa semua nih cuti..?? aku seminggu ja.. bolehla kan dari tadak.. thank you proton & perodua our main customer... sebab cuti based on depa... oh yea.... esok aku ada interview lagi.. lusa pown.. wish me luck keh! doa lah bagi aku dapat rezeki kat penang plak.. tak best lah dok sana.. macam2 faktor.. aku nak dok umh.. berebeut bantai ngan adik... sepak2 time tdoq.. conquer katil sorang sampai dia hangin.... dok lawan tepuk tampaq.. haish... doa na.... doa orang yang tak dikenali kan mustajab jugak.. hehe.. maseh taw kalau tolong doa... raya tahun ni aku sempat buat 4 ja kuih biskut raya.. tak sempat hoiii.. antaranya ialah, semperit, choc chips, dot chips ngan biskut cornflake.. cornflake tu aku tiru buku pasai aku dah lupa resepi yang selalu dok wat tuh... harap maaf kalau tak sedap.. *tapi aku rasa okey ja* sempatlah ngemas umah sikit2... hampa nak mai umah aku bila abang and adik2 aku oi...? habaq awai sikit boleh aku touch up rumah tu lagi.. hehe...



nah belanja gambaq second day raya untuk hampa....

abang, me & Ibu

jangan lupa puasa enam ye ~~~~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored