Back to work...

4:44 PM

Assalamualaikum.. kami datang nak beraya.. *ayat bebudak datang umah* Hari ni last day kat home sweet home.. malam ni nak naik bus dah... Bukit Tinggi dok panggil dah.... esok da kena mula bertugas.. bergembiralah sesiapa yang masih bercuti... hek2.. ada ka..? *mood jeles* kira okey lah tu cuti seminggu.. ada ja yang dah start bertugas pun... tak bersyukur lagi kah wahai Cik Siti Nurzafirah... 

you.. you.. I ada good news untuk you... I dah dapt kerja kat Penang.. on 18 of August I will start.. ini bermaksud, lagi 2 minggu dari sekarang.. aku balik ni pun semata-mata nak pi bagi resign letter and bungkuih barang... huwee ~~ alhamdulillah.. a good start indeed.. insyAllah.. murahkanlah rezeki kami sekeluarga Ya Allah... so, this means this 2 weeks will be my last week at Multi-Code.. it's been a joy there.. a great moment and experiences... hoihh..!! tak nak dah aku jejak dunia planning lagi.. nak stay ngan engineering ja.. disaster...!!! abah soh cari lori nak bawak balik barang2 and motor.. mana nak pi cari... elok2 hari tuh bungkuih barang bebanyak, dah bok kluaq balik.... ringan haih beg...heh2... seminggu cuti ni memang busy gila.... semput time malam mengenangkan hari siang yang terlampau exhausted.. semalam sempat beraya ngan Syela, Lan, Yan, Aidil and Apek... pi umah Yan and Syela.. tapi, depa mai umah aku dulu... then, baru start journey... untuk aku lah.. depa memang dah start dah dari raya ke brapa lagi.. tahun depan jalan lagi naa... hehe... okey lah... masa jeles betoi ngan aku.. sampai hari ni aku still busy before "settle down" kat Klang.. nanti aku share cerita raya BMFA and raya 2014 ye.... doakan perjalanan aku selamat malam ni.... bubye.. adios.. amigos.. aku berambus ~~~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored