Yellowish.. It's a clue ~

7:28 PM


Assalamualaikum...
Minggu ni aku diserang penyakit.. penyakit yang tiada ubatnya melainkan kena melawan dengan kederat sendiri... yakni penyakit "malas".. haihhh.. asyik tidoq ja.. hapa nak jadi tak tau... isk isk...

Sebenaqnya, ini mungkin jugak disebabkan ketiadaan Dik Dik.. haih.. missing her.. baru seminggu.. sunyi pulak rumah without you.. if she's here.. ada jugak teman nak sembang2.. nak bergaduh.. nak ajak keluaq... Ya Allah, sesungguhnya Kau lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaMu... ubatkanlah kerinduan ni, hilangkanlah kesunyian ni.... T_T


Still ingat lagi tak petua pemuda yang pernah aku bagi untuk memutihkan dulu... kalau uolls tak ingat, boleh click sini... sepanjang aku share, aku pernah buat beberapa kali dah.. 

First time buat, paste tu tak habis.. so, simpan dalam fridge.. next time nak guna, just keluarkan dari fridge, and boleh terus guna... sejuk ~ first time buat tu, aku tak perasan.. but then, after reuse balik paste tu baru aku perasan.... uppsss ~ sebelum tu, pada sesiapa yang rasa next sentence tu macam tak berapa best, or tak nak rasa fefeling yang tak enak, boleh stop baca sampai sini.... heee.. no harm..

Masa berus gigi, berusnya jadi kuning.. buih2 tu pun jadi kuning.. aku pun rasa macam weird.. bila teruskan aktiviti memberus, yes! semakin yellowish.. adakah ini bermaksud, dia menghakis kekuningan itu.. atau, lemon punya paste extract... I also have no idea.. tapi, memang ada nampak perbezaannya before and after...

So, to those yang teringin nak try hari tu.. anda sudah boleh mencub.. tapi, bila paste tu terkena lips, dia macam pedih2 sikit.. sikit ja.. I still boleh tahan.. but, I don't know to you guys..

Selamat mencuba ~

Thank you kepada anda, anda, dan anda kerana berkunjung ke teratak ambo ni even ambo sendiri tak datang menjengah.. ambo tak tahulah mana misi kerajinan ambo tu pergi.... Salam maghrib ~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored