PATAH TUMBUH, HILANG BERGANTI, KOOL FM

4:30 PM

PATAH TUMBUH, HILANG BERGANTI, KOOL FM


PATAH TUMBUH, HILANG BERGANTI, KOOL FM


Assalamualaikum. Holla ~ Peribahasa Melayu ini acap kali didengari. Nak2 time putus cinta. T_T 
Memang patah tumbuh, hilang berganti, tapi, sedar tak sedar, yang tumbuh tu takkan sama dengan yang patah tu. Mungkin lebih baik dari yang patah, mungkin jugak lebih buruk dari yang patah.

Semua orang mengharapkan yang bebaik saja. Sapa nak yang tak baik kan ? Tapi, kita tak boleh elak dari realiti hidup yang satu tu. But, we learned from it. Right ? Tak lah.. Sebenarnya, nak habaq, Pi Mai FM telah digganti siarannya dengan Kool FM.

Aku kenal Pi Mai FM ni pun daripada Azlong aka Pak Long. Naik kereta dengan dia, dia pasang Pi Mai FM. Dengar sekali, rasa best pulak. Lagu dia, semua best2. Iklan pun tak banyak. DJ pun best. Tapi, setelah Pi Mai FM berjaya menambat hatiku, dia "hilang". Lama jugak frekuensi tu tak ber DJ dan dikenali sebagai stesen percubaan. Sadis tau ! Masa sesi percubaan tu, best jugak sebab asyik lagu ja. Ada la iklan sikit, tapi most of the time memang lagu ja. Tapi, nak jugakla dengar DJ bercelotehkan. 

Dan kini, sesi percubaan tamat. Muncullah Kool FM dan frekuensi ni hanya ada di Penang dan Lembah Klang sahaja. Di Penang, masih mengekalkakn frekuensi 90.2 FM. Hurmh ! Kita tengoklah nanti macam mana dengan stesen baru, Kool FM ni. Oh ! Kool FM ni bawah Media Prima jugak ye. 

 Credit


Ada muka baru, ada muka lama. Stesen Kool FM ni sudah bersiaran di udara. So, orang Penang dan Lembah Klang, boleh lah try tune frekuensi anda ke 90.2 Fm dan 101.3 FM. Selamat mendengar ~

Kalau yang berada di luar Lembah Klang dan Penang, anda masih boleh mendengar Kool FM. Bagaimana caranya ? Download lah application Kool FM ni di Play Store (Android) dan App Store (IOS). Selain itu, anda boleh jugak mendengar live streaming di SINI.


Psstt... hari ni last day kerja untuk minggu pertama bulan Mac. hahaha.. saja perangat.. oke ! bai !

You Might Also Like

6 comments

  1. huhuhu Ikhwan join Kool FM rupanyaaa ngeh3..

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini dik SN....baru tau tadi dekat wanita hari ni...hihi

    ReplyDelete
  3. Kat SP pun dapat dengar..not bad..boleh layan lagu2 zaman CP hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu CP boleh layan lagu2 zaman kita..

      Delete
  4. sekarang Eyda layan Kool FM ngan Hot FM.. hahaha tamak tak?

    ReplyDelete
  5. untunglah dah weekand.. huhuhu..
    akak dengar Sinar.fm jer.. huhuhu..
    jiwa lama..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored