LAZADA ONLINE REVOLUTION

3:15 PM

LAZADA ONLINE REVOLUTION


LAZADA ONLINE REVOLUTION


Assalamualaikum. Holla ~

Haaa... Dah tahu dah pasal Lazada punya promotion ? Errr.. Belum ?? Haaa... Kalau belum, masih sempat untuk ber revolution bersama Lazada.

Lazada Online Revolution ni telah bermula pada 11 November 2016 hari tu dan bakal melabuhkan tirainya tak lama  lagi, iaitu pada 12 December 2016. Senang je, 11.11 ~ 12.12 . So, masih sempat lagi tau. Kalau nak tunggu gaji pun sempat lagi, boleh lah buat bookmark dulu.

Sebanyak 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa telah mengambil bahagian dalam Lazada Online Revolution pada tahun ni. Gila tak banyak ! Memang kenalah dengan temanya pada kali ini iaitu "Brand untuk semua".  Antara brand yang mengambil bahagian ialah, Nestle, Loreal, Milo, Tefal, Nescafe, Maggie, Mamy Poko, Lactokids, Sandisk dan banyak lagi.


Aku pun dah terjebak membeli sewaktu Lazada Online Revolution ni. Apa yang telah aku beli ? Nanti aku review bila dah dapat barang ye. Tunggu !!!!

By the way, thank you Lazada for the Box of Joy ! Bunch of happiness in it. Memang banyaklah barang daripada selected brands yang ada dalam Box of Joy tu. Kalau ada yang dah follow IG or FB aku, mesti dah tahu, apa yang ada dalam Box of Joy tu kan. Nanti aku review jugak apa yang paling aku suka dalam Box of Joy tu.


lazada, online revolution, shopping online, rebate, diskaun, discount, rebate, action camera, go pro, baby fair,


Meanwhile, jangan lupa untuk singgah di Lazada dan menikmati diskaun hebat. Rugi kalau tak rebut peluang ni. Memang berbaloi-baloi sampai naik juling bijik mata memilih. Aku yang nak memilih satu barang ni pun, makan hari. Haih ! 

Oh ! Sebagai penghargaan, gunalah code 20LAPOR25 dan nikmati diskaun tambahan sebanyak 20%. Tapi, ini hanya untuk pelanggan baru sahaja.




You Might Also Like

5 comments

  1. Ramai btl pakat dok share.. kak farah ada benda dah dok aim..tunggu harga btl2 cun dulu baru nak grab..hehehe

    ReplyDelete
  2. husna tak jenjalan kat lazada lg.. risau ter-grab je.. hahaha..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored