MIMPI JADI REALITI DENGAN......

1:25 PM

Assalamualaikum. Holla ~

Kabare hampaaa ???? MZ tak tau macam mana nak kekalkan momentum untuk blogging. Rasa macam tak sempat je nak menaip.. *padahal alasan banyakkk* Rutin harian MZ banyak berubah sejak berumah yang tidak bertangga ni. Sejak duduk asing dengan parents, lagi lah banyak bezanya.

Kalau dulu, balik je kerja, dah terhidang menu yang kebabom. Tapi kini, kalau bukan MZ yang menjengah ke dapur, bukan kata menu kebabom, menu ringkas pun jauh panggang dari api. Huuuu… tiap hari, tanpa gagal, sampai je kat rumah, dah terus ke dapur.. keluarkan apa yang patut, siang apa yang patut.. masak apa yang patut… settle semua, dah pukul berapa dah masa tu.. mana larat lagi nak tengok lappy ku sayang ittew.

Nak pulak, MZ bukan sejenis burung hantu, lagilah menangguk di air yang keruh… *pepatah sebagai hiasan* Syukur ada Mr.H yang rajin membantu. Tanpa Mr.H lagilah rasa nak tersadai awal. Kadang kalau Mr.H balik lewat dari kerja, terpaksalah MZ siapkan semuanya sendiri. Sudahlah MZ sejenis insan yang tak boleh tengok kalau kerja dibiarkan siap dipertengahan jalan. Sekalipun penat, tetap MZ nak settle kan. Aiyayayaya….



Dalam kesibukkan tu, banyak jugak idea MZ untuk menghias rumah dan antaranya seperti ini….

paper bag murah, kadkahwin murah, hadiah untuk tersayang, kuantiti banyak dan murah, mug, coaster, cover phone custom, printcious, custom made gift, harga murah, harga terbaik, untuk yang tersayang, design sendiri, hadiah terbaik, firendly user, hadiah untuk mama, ayah, suami tersayang, mug cantik untuk hadiah


Yang ini, MZ buat di Printcious. Memang dah lama mengidam untuk ada frame dan mug coaster macam ni. Nasib baik ada Printcious.  Cara untuk membuat dan menempahnya jugak tersangatlah senang. Sekejap je dah siap. Itu yang frame dan mug coaster ni siap dulu berbanding dengah hiasan yang lain. Harga pun berpatutan tau.. tau.. tau….

MZ abadikan gambar nikah MZ dan Mr.H. So, kalau tetamu mai rumah, adalah mug coaster muka tuan rumah yang mengalu-alukan kedatangan tetamu. Auch !  

Kalau nak tau setp by step untuk menempah serta custom made your gift, tengoklah kat SINI okey. Katanya, tengah berlangsung promosi kaw-kaw ni. Apa lagi.. jangan lepaskan peluang terbaik ini....

Printcious is also available in SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan. 

You Might Also Like

7 comments

  1. haha, simptom mak2 kan klau dah tawen ni, haha!

    ReplyDelete
  2. coaster tu kak ekin dah buat... masuk ni pening nak pilih

    ReplyDelete
  3. Awal-awal nie memang dalam tempoh adjustable.. kikiki... Nanti lama-lama okaylah tu.. Cantik mug coaster dan frame tu..

    ReplyDelete
  4. bila weols boleh terjah rumah uols ni ? hehehe jiomlaaaa deting lama x deting sama =D

    ReplyDelete
  5. biasa la tu.. dulu lain, sekarang lain, dulu sorang, sekarang dah kahwen.. hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored