cek mek molek Mak Iekah

8:38 PM

Hye awak... tengah buat ape tu..? haa.. awak yang tengah baca ni lah... dah makan ka...? yang tengah final exam cam aku, Happy study and Good luck.. cerita pasai study week, orang yang tak berapa rajin nak pi library macam aku, mesti asyek lapaq ja bila dok kat umah... betoi dak..? ka aku ngan budak2 umah aku ja camtu...? haaa.. if sama, gimipai....! if tak sama, anda adalah orang yang bertuah yang kami tak cari... hek2.. semalam pi Mydin dah.. beli banyak gila stok makanan.. tak taw lah dan ka tak dan sampai minggu depan.. paper last aku hari Sabtu minggu depan... haaa... semalam beli ikan kembung gak.. Mak Iekah buat masak sambai, aku buat rebus ja.. Mak Iekah panggey masak singgang... hikot lah ~ ibu punya masak singgang macam lain.. janji boleh makan and kenyang sudah.. burp.. burp... alhamdulillah.. semalam gak beli ikan siakap.. sekoq RM 7.99... Mydin punya siakap murah gak kadang2.. elok pun elok... aku pun apa lagi... amek 2.. cadangnya nak buat siakap 3 rasa hari ni.. tapi, bila Mak Iekah dah buat cek mek molek.. kenyang plop.. nad pun ada bagi sambal udang semalam.. makan tu je lah kami haqi ni... cek mek molek tu aku pun tak penah makan.. tapi, saja buat2 kaber line macam taw... hek2... ni lah qhupanya bila dah siap goreng.. ni guna labu.. bancuh ngan tepung sampai boleh uli... and then, tengah tuh boh gula... so, bila goreng gula tu melt.. bila makan, hampa melting lah ngan dia.. haaa... gitu... sapa yang tak taw tuh, bolehla try.. kowt2 kena ngan tekak hampa.. boleh buat slalu...






You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored