ini cerita semalam 110114

4:04 PM

okeh..  ini cerita semalam.. semalam kan ai cakap ai bery the malas nak ikot depa pi tengok wayang.. tapi memandangkan si "gojes" Faezah dah beli tiket, ai yang berhati lembut ni pun menukar keputusan last minute.. ai kan slalu buat last minute decision.. ngeh2.. okey.. seperti yang aku dok canang kat hampa semalam, aku tengok cerita The Legend of Hercules... Faezah & Muni pi dulu... pi beli tiket.. pukoi 10.30 pm seat depan ja yang ada.. ai is the very tinggi tak suka dok depan hokay.. sakit tengkoq ai.. habes movie ja dah boleh pakai simen.. letih taw ~ so, next choice is 12.05 am.. masa tu baru koi 9 pm.. awai lagi an.. so, we decided untuk makan.. makan mana.. bakso lah.. sebab Faezah dok ngidam2.. dah lama tak makan... okey.. haa.. ni nak joyah sat... setentang meja ngan aku ada sorang mamat hensem... aku rasa dia bukan Malay sebab dia macam pakai gelang kat tangan dia.. bukan gelang biasa2 tu, gelang yang cam benang tuh.. sebelah meja dia ada 2 orang pempuan.. aku tak taw sangat cerita dia macam mana sebab aku tak nampak... tapi, conclusion dia mamat tu bagi no tepon kat pempuan tu.. tulis atas tisu... warghh ~ part tisu tu aku nampak.. kebetulan, pempuan tu duduk tepi tangga nak keluar.. aku tak tau lah atas tisu tu tulis apa, tapi nampak la tisu tu ada tulisan.. and then, pempuan tu cam tak senang duduk.. then, kat situ jugak dia terus message.. maybe... sebab dia pegang handset and tisu tu.. aw.. ~ sweet sangat.. 

meja yang menyaksikan....
ai frust taw, ai tak dapat no tepon.. muhaha




pas habis makan, terus shoot gi JJ.. ala2 orienteering dah semalam.. lambat punya pasai... jangan risau.. kami sempat.. kami kan athlete.. heh2.. ai yang the mengatunks ni an, adalah terlelap2 jugak.. biasa dah an... to me, cerita tu boleh2 lah.. ada part humor, action, family... nora bagi 4 bintanggg... ~ *nada comel2 sket* tapi, tuh nora, if aku, aku bagi dalam 3 bintang boleh kot... setiap individu berbeza, so try la tengok... mana tau menepati citarasa hampa an.. :) no harm..



rutin biasa kami.. duduk2 ja teruih amek gambaq berkepin2...
skali pekerja GSC ada kat belakang, teruih off cam...
satgi takot dia kata kami nak buat keja illegal plak.. no2...
kami suma bebaik belaka taw ~ *tangan ke bahu, mata ke atas* 


Ain nampak spek ja.. maaf ~

Si Berries ni soh amek gambaq dia nak tunjuk tiket yang
 tak berapa nak panjang sangat tuh.. senyum kaih...



bajet retis sat.. mahap ~ if annoying, pejam mata ea... depan toilet pun boleh...

tu je lah ceqita kau haqi ni.. esok lusa jumpa lagi.. ai nak buat wish boley ~ :) kepada semua student IPTA diseluruh negara, selamat bercuti... jumpa lagi sem depan.. jaga diri... ~




You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored