wedding breaker vs osha

7:46 PM

okey.. iklan..boleh la singgah sat kat sini... sekarang kat slot Akasia TV3 ada crita Ariana Rose... ceqhita ni diadaptasi daripada novel Wedding Breaker.. dah tau kan...? saja nak habaq... aku pernah baca novel tu sekali ja.. aku suka jalan ceqhita dia... aku bukan tak mau ulang baca dah... tapi, novel tu sepupu aku punya.. Cik Anis. so, pinjam buat la cara pinjam.. dok...? to be honest, hero2 dia memang aku tak kenal.. maaf ~ heroin2 dia aku kenai la.. fathia... nabila huda... aku lupa sebenaqnya jalan ceqhita dia cemana.. so, bila tengok slalu dok tanya depa ni.. camni ka jalan cerita novel... oh yaa... aku pulangkan novel cousin aku tu pun sebab dia nak  re counter ngan ceqhita ni.. aku mengalah.. *padahai pinjam olang punya* esok malam aku ada paper.. tapi gagahkan jua diri nan comel ni untuk tengok ceqhita ni.. bukan sebab hero dia, sebab to me hero dia tak handsome pun... *bajet sangat kan aku nie* tapi....., sebab novel dia... confirm laku kan novel ni nowadays... besa lah tu... mood menonton jugak terganggu hari.. dah 2 kali si berries tu panggey aku.. 1st tadi masa aku nak tengok upin ipin.. haish ~ engineer to be suka tengok kartun upin ipin... gelak la.... ai tak kisah ue... bukan ai sorang ja tau.. haa... ngaku lah hampa pun suka tengok gak an... :p 2nd masa, nak tengok Ariana Rose.. qeta dia bunyi plak... remote tak bleh guna.. letey ~ aku dah la pomen wanita terhebat an... *tolong muntah*




back to my paper tomorrow.. esok ada paper OSHA... OSHA stands for Occupational Safety and Health Acts... lebih cam common knowledge.. but still need to read.. manusia kan mempunyai knowledge yang limited.. * haisehh* malam ni ingat nak cover untuk paper last.. paper Industrial Robotics.. then, baru tengok balik OSHA since OSHA punya paper malam.. IR punya paper pagi Sabtu.. tak tau dan ka tak dan nak cover.. haish.. banyakkkkk..... okey papai... iklan da habes... Ariana panggey cheq dah tu... :P

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored