Kasi teaser sikit!!!!

12:30 PM


Assalamualaikum... hi uolls.. biskut chipsmore kembali lagi.. biskut chipsmore hilang kejap je sebab banyak nau aktiviti biskut gelap ni.. mihmihmih...

Hujung minggu ni pun ado aktiviti lagi.. tunggu nanti biskut balik ye.. nanti biskut cerita.. sebelum tu.. ni haaa.. nak bagi teaser sikit aktiviti biskut pada hari Ahad lepas... hari Jumaat and Sabtu pun ada jugak.. nanti biskut share hokey...







Kite saje nak bagi awak awak awak dan awak tertanya-tanya.. hehe.... dapat idea tak...???

WAit for me yaa ~~~~

You Might Also Like

3 comments

  1. haha.. biskut2 pun boleh taip komputer ye. hebat biskut ni. huhu

    nak bisjut?

    ReplyDelete
  2. Alahai rindulah kat biskut ni :)

    ReplyDelete
  3. Assalam siti,
    konpius akak :P
    lekaih up entry he3

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored