FITBAR CHOCOLATE FIBER REVIEW

3:06 PM

FITBAR CHOCOLATE FIBER REVIEW


FITBAR CHOCOLATE FIBER REVIEW 


Assalamualaikum. Holla ~ Chinese yang nak raya, aku yang mood ke laut. Acano ? Ha laaa.. Office mate, colleague aku memang mostly Chinese. So, sikit sebanyak aku kena tempias mood holiday ala-ala new year jugak. 

Okeh ! Back to main topic ! Cerita pasal Fitbar Chocolate Fiber. Terjumpa benda alah ni dekat 7E masa nak beli roti untuk dibawa bekal ke sekolah kerja. Ada promotion located at the counter. Sekeping sebungkus Fitbar Chocolate Fiber ni cuma berharga RM 2. Murah kan ? Normally harga dia more than that. But then, *ayat peberet bila cakap dengan bos* aku tak lah selalu benda alah ni, to be more exact fit bar ni. 

Fit bar ni untuk tambah tenaga. *ye ke ? aku makan, sama ja. ke badan aku yang tak havoc untuk kinda fit bar ni ?* Di pasaran memang ada pelbagai variety dari segi brand dan flavor. Pilihlah yang mana berkenan dihati. Ni kali kedua rasanya beli fit bar. The first one, brand lain. Sedap ! 





Taste at the first sight, hurmh. Biasa ja. Chocolate pun biasa, tak kaw sangat. So-so lah ! Or maybe yang almost expired, sebab tu 7E jual murah and that's why chocolate tak berapa nak sedap. Boleh ..? Tapi, nak makan tu, bolehlah.  Seperti yang diwar-warkan, lepas makan Fitbar Chocolate Fiber, tak de lah energy aku boost ke hape ke. Biasa ja.. Lapar awal jugak lepas tu. Aku ingat boleh tahan lapar lama sikit. Err.. Ke perut aku, memang perut tong. Entah !

You Might Also Like

10 comments

  1. HAAHAAHA, samalah kita ni kak...mkan mcm ni.. tak kenyaang pun ;[ huhu

    ReplyDelete
  2. samalah kita geng
    perut tong gak
    tp zaf lain sikit nak makan kena mood mai dulu heheh larikkk

    ReplyDelete
  3. Cam sama jer.. Makan gak fit bar nie tapi still lapar.. acaner tuh.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha pernah makan ..sedap juga.. eh nak diet


    Jom vote blog acik di MSMW 2016 : Cara mengundi di sini

    ReplyDelete
  5. Nampak cam sedap... Tapi so-so aje ek... He He He...

    ReplyDelete
  6. boleh cuba makan satu lapar kena tambah 3 kut hahahhahaha

    ReplyDelete
  7. Tak berapa nak sedap yer... Zumal kalau ke 7e cari sneakers ja

    ReplyDelete
  8. Kahkah
    Lawak zaf ni...
    ENergy boost ka amik ESP ngn bcomplex...
    Compem jadi robot

    ReplyDelete
  9. tak pernah jumpa lagi ni.. ritu awak share magnum pink pun x jumpa lagi..

    ceruk sngt kot kawasan ceq ni ahahah..

    ReplyDelete
  10. Perot stokin barangkali. Ehhhh larikkkkkkk :p

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored