TEA POT ORIGINAL, SEBERANG JAYA

3:38 PM

TEA POT ORIGINAL, SEBERANG JAYA


TEA POT ORIGINAL, SEBERANG JAYA


Assalamualaikum. Holla ~ Dah banyak gerai-gerai yang menjual air yang style macam ni. Tak terkira dah banyaknya. Cuma ada yang sedap, ada yang tidak. Ikut tekaklah kan. Tea Pot Original ni lokasinya bersebelahan dengan Masjid Jamek Seberang Jaya. 

Dah lama aku perati gerai Tea Pot Original ni. Yang boleh tereperati tu masa on the way nak kelas. Kiranya, dua kali seminggu lah aku perati kan Tea Pot Original ni. Nak berhenti, tak boleh ! Satgi , habis kelas, ayaq pun cayaq. Melopong kan ! Tak mo ! Tak mo ! Penyudahnya, mampu perati ja. 

Alang-alang tadi singgah SP Arena, ada hijabbista fest ke hape ntah, macam tu lah bunyinya, singgahlah kat Tea Pot Original ni. Menu yang dihidangkan, tak pula aku amek gambornye sebab tinggl phone dalam kereta. Menu dia agak lain lah. Yang ni aku suka. Antaranya, ayaq Kedah. Ayq Kedah ni, warna dia hijau kunin lah macam bendera Kedah. Mesti hampa nak tau kan apa dia ayaq Kedah ni. Dia adalah campuran pandan dan jagung. Macam best jugak kan ? Tapi, hari ni aku try air Tiramisu + special (tambah RM1). Special tu ada apa pulak ? Special tu ada whipping cream, serbuk kacang dan chocolate chip.




Gerai Tea Pot Original ni. Kordial yang digunakan memang brand Tea Pot Original. 

Ni pilihan hatiku ini. Tiramisu. Sedap jugak rasa tiramisu ni. Memang kaw habis ! Tak dak lah nak kurang rasa. Suggested ! Ada pelbagai menu yang lain macam Cappucino, Milo, Original Tea dan memacam lagi. 



Orang Seberang Jaya, orang-orang sekitarnya dan orang-orang yang melalui jalan tu, bolehlah singgah sini untuk basahkan tekak korang. Untuk secawan air Tiramisu Special, harganya RM 5.50. Okeylah untuk rasa yang se"kaw" itu. I like !

You Might Also Like

9 comments

  1. gluppp!! nak jugakkk dha lah baca entri tengah panas rembang ni zaff :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. kena time panas, memang sedap ni Kak Ana...

      Delete
  2. sedapnya belanja kak ekin hahahhaha

    ReplyDelete
  3. Sedap.. Mengancam.. Kelainan yang ohsem.. Mesti mavelas kan air Kedah tu..

    ReplyDelete
  4. wow..sedapnya
    topping dia mmg terbaik

    ReplyDelete
  5. dok lalu jugak kekadang.. ooo zaf p stylelista festival tu ya? ada shopping apa2 ke?

    ReplyDelete
  6. tulaa.. banyak da kedai2 ni bukak kan.. ngeh3.. tengah hot..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored