ADA APA DENGAN 1402 ??

10:54 PM

Assalamualaikum. Holla ~

Ada apa dengan tarikh ni, 14 Feb ? Tarikh keramat atau tarikh nikmat ? Upss ! Dari dulu, tak pernah wujud pun perkataan ni dalam kamus hidup aku. *phew*

Untuk Muslim, korang mesti tahu kan kenapa tarikh 14 Feb tak penting untuk korang unless 14 Feb tu birthday korang (macam ex school mate aku), anniversary korang, birthday anak, tarikh tunang dan seangkatan degannya. 

Kalau korang tak tahu, korang Google sendiri lah, aku pun gagap tadi time nak jawab dengan boss aku pasal ni. Gasak !


Image result for shocked gif


Katakan tidak pada 14 Feb ye. Sebenarnya bukan nak bagitau pasal ni. Nak bagi tau pasal something new in my life. Soon, really really soon. Doa yang bebaik ye. Mintak dipermudahkan segalanya.

And yes ! Bulan ni dah hampir separuh bulan, tapi entri ciput je. Malas yang hamat, masa tak de pun sama. *alasan* Banyak benda nak share kat sini, end up terbengkalai. T_T

Kepada pembaca yang semakin hari semakin mencanakkan trafik miamorzafirah.blogspot.my, terima kasih. Sudi-sudilah singgah ye. Yang tak best, yang kureng, akan aku perbaiki hari ke hari.

Ups ! Tidak dilupakan, yang nak mendaftar untuk menjadi ahli Atomy jugak, tapi tak tau, boleh drop an email or text me. Yang nak order barang Atomy pun boleh email, text or WhatsApp. Barang tengah hagit, memang laris di pasaran. Aku pun jenuh tunggu restock. 


Image result for thank you gif


I'll try to share as much as I can before miamorzafirah.blogspot.my will be on leave. Blog je yang on leave, writer dia still alive. Till then. See ya ~


Image result for xoxo gif

You Might Also Like

5 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored