mari mengundi

6:22 PM

Assalamualaikum and hi peeps... how are ue today..? sihat... da lama tak datang ziarah korang an.. hik2.. yeah ~ hari nie aku rasa a bit nebes + excited.. nak tawu kenapa..?

cuba cari dimana saya...? :)

haaa.. aku tercalon sebagai calon harapan SME.. apa itu SME...? SME ialah Society Of Manufacturing Engineering.. haaa... kiranya SME nie ialah society untuk student larh.. haaa.. gitew ~ first time in my life ever tercalon, dicalon dan mencalonkan diri sebagai pemimpin didalam sesebuah society yang agak besar.. hek2.. aku tak dew lah meletakkan harapan yang tinggi.. sikit2 tue ade lah.. banyak2.. nOpe! takut untuk berharap and kecundang but yet biasalah adat pertandingan ada yang menang and ada yang kalah.. by the way, pencalonan ada 36 orang, yang dalam poster ini yang terpilih sebagai calon harapan whereby memang kena undi 20 orang.. so, yang 20 nie lah calon harapannya.. calon tak harapan yang lain tak ada poster cmnie.. ada dalam file bentuk pdf jew.. malas lah haku nak tepek.. *nk marker diri sendiri jew* acer korang tengok, ada bakat tak haku..? abah said aku boleh menang coz aku ada kriteria tue.. but yet, no hoping.. guys, wish me luck keh! bukan tok nie jew.. kalau aku diberi mandat, aku aku cuba sehabis baik untuk menjalankan amanah dan tanggungjawab yang diberi.. so, wish me luck also for that ~ <3 student FKP yang terbaca or sengaja baca post nih and da undi aku tadi, thanx a lot... kalau jumpa, tegurlah.. free to talk... okey.. see ue later.. adiossss...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored