MELUNAS HUTANG - ENTRI BERBANGKIT

8:52 PM

MELUNAS HUTANG - ENTRI BERBANGKIT


MELUNAS HUTANG - ENTRI BERBANGKIT


Sebab hari tu masa dalam entri ni, SEMBANG GEGURL .:. SENDAYU TINGGI LONG LASH MASCARA aku tak letak gambar bulu mata, so gagahnya hari ni nak share bulu mata yang telah di tatarias oleh Long Lash Mascara by Sendayu Tinggi.




Abaikan muka yang tak berapa nak flawless sebab habis aku tenyeh segala day cream / bb cream dan 2 way foundation cake atas sebab musabab yang tak dapat dielakkan. So, hari ni, aku jalan serata alam dengan muka yang 'bogel' hanya bertemankan Long Lash Mascara ..

Aku rasa, kalaulah Long Lash Mascara ni waterproof, boleh dah bulu mata aku tu jadi payung time hujan mahupun panas. Hover nya dek non.. Tapi.. Memang suka effect panjang tu walaupun tanpa bulu mata pelesu.. Mihmihmih 

You Might Also Like

13 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored